هژمونی آمریکا توسط انقلاب اسلامی ایران در منطقه از بین رفته است

هژمونی آمریکا توسط انقلاب اسلامی ایران در منطقه از بین رفته است
شناسه خبـر : ۱۱۹۲۸۵ چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امروز شاهد هستیم که هژمونی آمریکا توسط انقلاب اسلامی ایران در منطقه از بین رفته است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، سردار مرتضی کشکولی در نخستین جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج کوهدشت، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: انقلاب اسلامی انفجار نور بود، اگر بخواهیم چالش اصلی انقلاب با نگاه غربی را در یک فرایندی تیتروار اشاره کنیم این است که انقلاب اسلامی پرچم دین را به دست گرفت تا خطای فاحش غرب را جبران کند و نشان دهد که هستی شناسی را از این دید باید نظاره‌گر شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی همان قیام علم در برابر جهل بود، هر چه در انقلاب پیش رفتیم دشمن عقب نشینی کرد زیرا حرف انقلاب اسلامی اصیل بود؛ دنیای غرب جهان هستی را به صورت ناقص ترسیم کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: راهبردهای انقلاب اسلامی متوازن بوده و با فطرت بشر مطابق بود؛ دنیای غرب انحصار علم را به دست گرفتند که به چپاول و غارت ملت‌ها بپردازند؛ هنر جوانان ما در عین حالی که تحریم هستیم و به منبع فیاض علم دست پیدا نکردیم، بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: کار سخت ما این است که از صفر شروع کردیم و این شروع ما جهشی محیر العقول داشته است؛ امروز جنگ بر سر این است که مردم باشند یا نظام سلطه؛ امروز هژمونی آمریکا توسط انقلاب اسلامی ایران در منطقه از بین رفته است.

کشکولی گفت: مهمترین چالش ما حاکمیت دین و اسلام است، علم وحیانی بالاترین علم است زیرا هستی و خلق از آن خداوند متعال است و در جهان هیچ علمی بالاتر از آن نیست؛ عقلانیت در اسلام یکی از نکات مهم است، هرچه زمان می‌گذرد پیشروی انقلاب اسلامی بیشتر و سرعت بهتری دارد و دشمنان عقب نشینی می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در واکنش به تروریستی اعلام کردن سپاه توسط پارلمان اروپا، بیان کرد: در فتنه‌های مختلف دشمنان اقدام به توهین به اصول مترقی انقلاب اسلامی می‌کنند در حالی که ملت ایران بیدار است؛ این تروریستی اعلام کردن‌ها برای مخدوش کردن ذهن مردم و یک جنگ روانی است؛ فتنه دشمنان در مهر و آبان دستاوردی برای آنان نداشت به این دلیل دست به این اقدامات زدند.

کشکولی گفت: امروز گردهم جمع شده‌ایم که از نبوغ و علم جوانان عزیز کوهدشتی تجلیل کنیم. امروز آمریکا و دنیای غرب رو به افول و سقوط بوده و ما به سمت صعود در حال پیشرفت هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: اگر ما باورمان را برگردانیم، توانا خواهیم شد و از بدو انقلاب این روحیه در جوانان بروز کرده است، در جمیع جهات علمی و تخصصی در رتبه‌های خوبی قرار داریم.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir