پرداخت 90 میلیارد تومان تسهیلات توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت لرستان

پرداخت 90 میلیارد تومان تسهیلات توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت  لرستان
شناسه خبـر : ۱۱۹۲۷۲ سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹

مدیرامور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان لرستان از پرداخت 90 میلیارد تومان تسهیلات توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت لرستان در 10 ماهه جاری خبر داد.

به گزارشموج خبر لرستان ، خدایار حسنوند با تأکید بر اهمیت جایگاه قرض الحسنه در کشور، اظهار کرد: در سیستم بانکی همیشه جای قرض الحسنه‌ها خالی بود اما خوشبختانه در سال های اخیر با تأسیس بانک‌های تخصصی قرض الحسنه و توسعه این صندوق ها با نظارت بانک مرکزی، بخشی از این خلاء جبران شده است.

وی هدف از ایجاد و تأسیس صندوق امداد ولایت راجذب منابع مردمی در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان عنوان کرد.

مدیرامور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اشاره به آمار باجه های صندوق، خاطرنشان کرد: این صندوق با یک شعبه در استان و۲۴ باجه در ادارات کمیته امداد خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهد .

وی افزود: این صندوق به نوعی گسترده ترین شبکه قرض الحسنه کشور به شمار می آید اظهار داشت : در این صندوق تسهیلات تا ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می شود که این در سیستم‌های بانکی و قرض الحسنه کشور منحصر به فرد است.

حسنوند ادامه داد : تسهیلات این صندوق را با حداقل فرآیندهای کاری برای کسانی که نیازمند هستند ارائه می دهیم تا بتوانند به راحتی استفاده کنند، به عنوان نمونه خدمات این صندوق فاقد هرگونه جریمه تأخیر و کارمزد است.

رئیس امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت درباره آخرین آمار مشتریان صندوق گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۵ هزارمشتری در صندوق استان وجود دارد و از خدمات ما استفاده می‌کنند، صندوق به شبکه شتاب کشوری وصل است وخدمات بانکی را به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان خود ارائه می‌دهد

حسنوند تأکید کرد: تسهیلات ما در ۶ سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان ، احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش آموزان پرداخت می‌شود.

وی یادآور شد: در ۱۰ ماه سال جاری بیش از ۹۰ میلیارد تومان در قالب۷۷۰۰ فقره تسهیلات پرداخت کرده ایم . لازم به ذکر است این صندوق به افراد غیر تحت پوشش کمیته امداد نیز خدمات ارائه می‌دهد

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir