معاون اقتصادی وزیر کشور: تحریم سبب توفیق ما شده است/ مدعی کیفیت در تولید هستیم

معاون اقتصادی وزیر کشور: تحریم سبب توفیق ما شده است/  مدعی کیفیت در تولید هستیم
شناسه خبـر : ۱۱۹۲۶۳ سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: ایران رو به حرکت است و تحریم باعث توفیق ما شده است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، محسن کوشش تبار ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی لرستان با اشاره به اینکه قطعا ما به دنبال کیفیت و مدعی کیفیت در تولید هستیم، عنوان کرد: امیدواریم هیات تجاری در استان‌های دیگر هم حضور پیدا کنند.

وی خطاب به تجار عراقی، عنوان کرد: بازار شما به عنوان شریک تجاری ۸۰ میلیون نفر نیست، بلکه ۱۵ کشور با ۴۰۰ میلیون نفر یعنی ۴۰۰ میلیون بازار و این یک فرصت و ظرفیت است.

معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: عضویت در شانگ‌های و تجارت با کشورهای اوراسیا ظرفیتی است که همه در خدمت تجار و سرمایه‌گذاری عراق است.

کوشش تبار با بیان اینکه کشور ما ظرفیت خوبی در حوزه انرژی دارد، افزود: به همین واسطه تولید در ایران از هزینه کمتری نسبت به همسایه‌ها پایین تر برخوردار است.

وی بیان کرد: در آینده نه چندان دور بسیاری غبطه خواهند خورد که چرا وارد مبادلات تجاری با ایران نشدند.

معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: ایران رو به حرکت است و تحریم باعث توفیق ما شده است.

کوشش تبار با اشاره به اینکه ۷ هزار شرکت‌ دانش بنیان در کشور فعالیت دارد، عنوان کرد: ما در انتقال تکنولوژی به عراق هیچ کوتاهی نداریم، چون عراق منسجم و قوی می‌خواهیم.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: امیدواریم این نمایشگاه آغازی برای پایان فاصله لرستان با کشور عراق و حضور پررنگ و موثر استان در بازار عراق باشد.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir