بسیج مدافع ولایت و امنیت مردم است

بسیج مدافع ولایت و امنیت مردم است
شناسه خبـر : ۱۱۸۰۷۲ جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

امام جمعه پل‌دختر گفت: بسیج مدافع ولایت،نظام ،انقلاب و امنیت مردم که تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند.

به گزارش موج خبر از پل‌دختر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: بسیجیان همواره دردفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی، ولایت و امنیت مردم در خط اول بوده و هم‌ اکنون نیز نسیم رایحه شهادت با زنده بودن بسیج در کشور می‌وزد.

وی با گرامی‌داشت هفته بسیج و تبریک این هفته به بسیجیان کشور و پل‌دختر از زحمات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج وهمه بسیجیان که در اجرای برنامه‌های این هفته در شهرستان نقش‌آفرینی کردند، تقدیر کرد.

 امام جمعه پل‌دختر به تبیین بسیج از دیدگاه امامین انقلاب اشاره کرد و گفت: امامین انقلاب بهترین و رساترین کلمات را در رابطه با جایگاه بسیج بیان کردند که در ذهن‌ها ماندگار شده است.

وی افزود: امام راحل بنیان‌گذار شجره طیبه بسیج فرمودند بسیج میقات پا برهنه‌گان ،معراج اندیسه پاک اسلامی، مدرسه عشق ولشگر مخلص خدا است.

موسوی یادآورشد: دیروز در دوران دفاع مقدس شهید حسین فهمیده‌ها در جنگ نظامی ومرزی پرورش یافته بسیج بودند و امروز در جنگ ترکیبی که دشمن راه‌اندازی کرده شهید آرمان علی‌وردی، سید روح الله عجمیان و سایر بسیجیان از شهدای امنیت جان خود را تقدیم می‌کنند.

وی به نقش‌آفرینی بسیج در عمران و آبادانی در کشور اشاره کرد و افزود: نقش بسیج در این زمینه، در سازندگی و خدمات‌دهی به ویژه در مناطق محروم برکسی پوشیده نیست.

امام جمعه پل‌دختر گفت: روز شنبه در آخرین روز از هفته بسیج ،ساعت ۸ و۳۰دقیقه صبح مقام معظم رهبری در حضور بسیجیان سخنرانی خواهند داشت که به صورت ویدیو کنفرانس در حضور پنج میلیون بسیجی از جمله در مسجد امیرالمومنین(ع) شهر پل‌دختر پخش خواهد شد.

وی درگذشت مهدی بیرانوند رییس دادگستری پل‌دختر را نابهنگام توصیف کرد و با تسلیت به جامعه بزرگ قضایی استان لرستان، خانواده وی و مردم پل‌دختر افزود: مرحوم بیرانوند از قضات متدین، باسواد، انقلابی متشرع، انقلابی و مردمی بود. 

موسوی به سال‌روز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را گرامی‌داشت و یادآورشد: حضرت زینب (س) نماد و الگوی کامل یک بانوی بسیجی است که در ایام کرونا و دیگر صحنه‌ها از جان خویش برای درمان و سلامتی بیماران کم نگذاشتند.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir