موضع‌گیری علیه انقلاب مصداق بارز خیانت است/ نارضایتی مردم از عملکرد برخی مدیران

موضع‌گیری علیه انقلاب مصداق بارز خیانت است/ نارضایتی مردم از عملکرد برخی مدیران
شناسه خبـر : ۱۱۸۰۵۰ چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: اشخاصی که از سفره جمهوری اسلامی ارتزاق و از بیت‌المال حقوق دریافت می‌کنند و بر علیه جمهوری اسلامی هستند، دقیقا مصداق بارز منافقین هستند و عنوان خیانت و خیانتکار به خود خواهند گرفت.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، عبدالجمید کشوری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسئولین و اشخاصی که تریبون‌ها را در اختیار دارند باید امیدآفرینی کنند و جامعه را نسبت به نظام خوش‌بین و امیدوار سازند، اما متاسفانه امروزه در بعضی مواقع شاهد هستیم که عکس این اتفاق می‌افتد و برخی از افرادی که صاحب تریبون و جایگاهی هستند مردم را از نظام جمهوری اسلامی ناامید می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی خدمتگزاران بسیاری دارد و عملکرد یک مسئول ضعیف را نباید به پای جمهوری اسلامی گذاشت، در هر صورت مردم نگهدارنده پرچم انقلاب هستند و از روی عقیده انقلاب اسلامی را بناکرده‌اند.

مدیرکل زندان‌های لرستان با بیان اینکه انقلاب شد، تا ارزش‌های اسلامی احیا شود، افزود: هر کسی مسئولیتی را در جمهوری اسلامی می‌گیرد، وظیفه خدمت به مردم را بر عهده دارد و باید برای امیدواری مردم تلاش کند.

عضو شورای قضایی استان لرستان افزود: نمی‌توان قبول کرد در نظامی اسلامی که ارزش‌های اسلامی بر آن حاکم است و برای نگهداری و حفاظت از آن روزانه شهید تقدیم انقلاب اسلامی می‌شود، به بیت‌المال دست درازی شود و در جامعه اختلاف طبقاتی وجود داشته باشد.

کشوری، عملکرد برخی از مدیران را باعث ناامیدی و نارضایتی بیان و اعتراض مردم به آنها را طبیعی و حق مسلم خواند و گفت: اعتراضات و شکایات نسبت به عملکردهاست نه اصل نظام اسلامی، همه مردم حامی جمهوری اسلامی و قانون هستند و خود به این نظام و قانون رای داده‌اند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران اولین حکومت در دنیاست که با رفراندوم و رای مستقیم مردم روی کار آمده، خاطرنشان کرد: قاطبه مردم با ۹۸ درصد آرا به جمهوری اسلامی آری گفته و رای داده‌اند، در حالی که خیلی از نظام‌های حاکمیتی دنیا با قدرت و کودتا و یا سلسله مراتب پادشاهی روی کار آمده‌اند.

این مقام مسئول اظهار کرد: عدالت‌محوری نظام اسلامی و اینکه هر جا بی‌عدالتی مشاهده شده است نظام جمهوری اسلامی با آن برخورد قاطع نموده است، در دستگاه قضایی تا به حال فراوان دیده‌ایم افرادی که صاحب منصب بودند و بواسطه همین قانون با آنها برخورد شد و از مقام خود خلع و دستگیر شدند که این قضیه سلامت دستگاه قضا و برخورد بدون اغماض با مفسدین را نشان می‌دهد.

کشوری بیان داشت: در دوره ریاست آیت‌الله رئیسی بر قوه‌قضاییه یک مهره فاسد و دانه درشت بنام طبری دستگیر شد و دستگاه قضا این فساد را کشف کرد و قوه قضاییه بر اساس قانون آنها را رصد، دستگیر و برخورد قضایی کرد.

وی، اجرای قانون و برخورد با فساد را ادامه‌دار دانست و افزود: در حال حاضر برخورد با فساد ادامه دارد و اتفاقات کنونی ربطی به ضعف قانونی نداشته، بلکه برخی از افراد به واسطه امتیازاتی که برای خود کسب نموده‌اند سوء استفاده کرده و متاسفانه به کشور ضربه می‌زنند که دستگاه قضایی قطعا با اینگونه افراد برخورد قاطع خواهد کرد.

مدیرکل زندان‌های استان لرستان یادآور شد: انتظار ما از همکاران این است که همسو با سیاست‌های نظام اسلامی قدم بردارند و هرکدام سفیری برای این نظام باشند.

عضو شورای قضایی لرستان گفت: دشمنان موضعشان مشخص است و در مقابل این نظام هستند، ولی اشخاصی که از سفره جمهوری اسلامی ارتزاق و از بیت‌المال حقوق دریافت می‌کنند و بر علیه جمهوری اسلامی هستند، دقیقا مصداق بارز منافقین هستند و عنوان خیانت و خیانتکار به خود خواهند گرفت، همین افرادند که باعث بدبینی در میان جامعه شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir