توزیع ۵۰۰ بسته کمک‌های مومنانه بین نیازمندان پل‌دخترتوسط سپاه

توزیع ۵۰۰ بسته کمک‌های مومنانه بین نیازمندان پل‌دخترتوسط سپاه
شناسه خبـر : ۱۱۸۰۴۵ چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی در هشتمین رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه ناحیه توزیع شد.

منصور کریمی فرد روز چهارشنبه در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در پل‌دختر، اظهار کرد: آیین توزیع بسته‌های کمک مومنانه در هشتمین مرحله از رزمایش مواسات و هم‌دلی در سالن ۹ دی سپاه ناحیه پل‌دختر برگزار شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۲۵ مرحله کمک مومنانه در سطح شهرستان با توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی  به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان که توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج پل‌دختر شناسایی شده بین نیازمندان و محرومان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: سپاه شهرستان تاکنون بیش از هفت هزار میلیارد تومان در حوزه کمک‌های مومنانه، توزیع لوازم التحریر و بسته‌های معیشتی هزینه کرده است.

وی افزود: سپاه ناحیه ۴۳ واحدمسکونی برای محرومان احداث، ۱۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع و ۲۰ جهیزیه ، پک بهداشتی، ۲ هزار و ۵۰۰ لوازم‌التحریر و کیف و ۴۰۰ کارت هدیه بین نیازمندان توزیع کرد.

کریمی فرد یادآور شد: شهرستان پل‌دختر در زمان شیوع کرونا نخستین تولید کننده ماسک در استان را راه اندازی و بیش از ۵۰ هزار ماسک در شهرستان توزیع کرد.

وی افزود: سپاه پل‌دختر در ابتدا شیوع ویروس کرونا و در تمام شرایط سخت و بحرانی بر حسب وظیفه و با هدف خدمت و محرومیت زدایی با افتخار در کنار مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: خدمات سپاه پاسداران با لبیک به فرمایشات ودستورات مقام معظم رهبری در میدان‌های مختلف از جمله محرومیت‌زدایی و در بحران‌ها به ویژه برای ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا پای کار بوده و هم‌اکنون نیز هم‌چنان وظیفه خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir