اجرای ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه گازرسانی در الیگودرز

اجرای ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه گازرسانی در الیگودرز
شناسه خبـر : ۱۱۸۰۰۵ دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

سرپرست گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: از ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه گازرسانی در استان ، ۱۵۰ میلیارد تومان مربوط به شهرستان الیگودرز است.

مسلم رحمانی در حاشیه افتتاح گازرسانی به تعدادی از روستاهای الیگودرز در گفت‌وگو با موج خبر با اشاره به اینکه پروژه‌های گاز رسانی زیادی در لرستان در دست اجرا است، عنوان کرد: گازرسانی به ۲۲۷ روستا روستای استان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی افزود: ۱۵۰ میلیارد تومان از این پروژه‌ها مربوط به شهرستان الیگودرز است که با تلاش همکاران ما در شرکت گاز استان و با پیگیری نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، استاندار و فرماندار در حال اجرا است.

سرپرست گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: علاوه بر آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به تعدادی از روستاهای الیگودرز، افتتاح گاز رسانی به ۷ روستا و شهرک صنعتی الیگودرز را داشتیم.

نماینده مردم الیگودرز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر با اشاره به گازرسانی به تعدادی از روستاهای شهرستان بیان کرد: امروز شاهد بهره‌مندی ۷ روستای الیگودرز از نعمت گاز بودیم.

محمد خدابخشی افزود: همچنین پروژه گازرسانی به شهر تیتکان بزنوید و روستاهایی که در مسیر بودند با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد : هزینه گازرسانی به شهر تیتکان بزنوید با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه چند برابر هزینه متوسط کشوری است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه گازرسانی به شول آباد نیز توضیح داد : ۴ کیلومتر از ۱۸ کیلومتر خط انتقال شول آباد توسط پیمانکار جدید در حال انجام است که امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

خدابخشی به افتتاح ایستگاه سی جی اس شرق الیگودرز نیز اشاره کرد و گفت: با افتتاح این ایستگاه ظرفیت گاز مصرفی به ۱۰ برابر افزایش پیدا می‌کند، نکته مهم اینکه ایستگاه سی جی اس شرق شهرستان زیرساخت مهمی در بخش مصرف خانگی ، صنعتی به ویژه ناحیه صنعتی چمن سلطان است.

‌وی با بیان اینکه دو پروژه تکمیل گازرسانی به بخش ززوماهرو و شروع عملیات اجرایی گاز رسانی به ذلقی جزو مصوبات سفر رییس جمهور به استان است، عنوان کرد: عملیات اجرایی این دو پروژه‌ اولویت دار در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir