معاون استاندار لرستان: روند فعالیت دهیاری‌ها و شهرداری‌های کوهدشت باید تغییر کند

معاون استاندار لرستان: روند فعالیت دهیاری‌ها و شهرداری‌های کوهدشت باید تغییر کند
شناسه خبـر : ۱۱۷۷۵ پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹

گروه استان‌ها- معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه از عملکرد دهیاری‌ها و شهرداری‌های کوهدشت شاکی هستیم، گفت: باید تغییر و تحول اساسی در روند فعالیت این نهادها ایجاد شود.

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، گودرز امیری ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نخاله‌ها در ورودی شهر کوهدشت تلنبار شده‌است و این مسئله زیبنده این شهر نیست.

وی افزود: شهرداری‌های شهرستان کوهدشت جزو شهرداری‌هایی هستند که نمی‌توانند منابع درآمدی خود را جذب کنند و در تأمین هزینه‌های خود نیز درمانده‌اند.

معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه باید تغییر و تحول اساسی در شهرداری‌های شهرستان کوهدشت ایجاد شود، عنوان کرد: 750 میلیون تومان در دهیاری‌های این شهرستان تخلف شده‌است که هیئت تخلفات این پول را عودت داد.

وی با اشاره به اینکه حدود 100 میلیارد تومان سالانه در لرستان به حساب دهیاری‌ها واریز می‌شود، بیان کرد: در کوهدشت نیز به‌مانند سایر شهرها پول به حساب دهیاری‌ها واریز شد، اما ما در این شهرستان با تخلف روبه‌رو بودیم که این رفتار قابل‌قبول نیست.

امیری با بیان اینکه ما از عملکرد دهیاری‌ها و شهرداری‌های کوهدشت گله‌مند و شاکی هستیم، گفت: فرماندار این شهرستان باید جلساتی به‌صورت هفتگی، ماهیانه و روزانه برای بهبود وضعیت این نهادها برگزار کند.

معاون عمرانی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: معمولاً افرادی که برای سمت شهرداری‌ها و دهیاری‌های کوهدشت معرفی می‌شوند، افراد سیاسی و نه اجرایی و توانمند هستند.

انتهای پیام/ 644/ ت

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir