دشمن هرگز دلسوز مردم نیست و با ترویج اغتشاشات بدنبال اهداف خود است

دشمن هرگز دلسوز مردم نیست و با ترویج اغتشاشات بدنبال اهداف خود است
شناسه خبـر : ۱۱۷۰۱۸ دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: دشمنان هرگز دلسوز مردم و کشور ما نیستند و به اهداف خود فکر می‌کنند و لذا رسانه‌ها باید بدنبال روشنگری باشند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، نشست هم اندیشی تحلیل و بررسی مسائل اخیر کشور ‌پیش از ظهر امروز با حضور رسانه‌ها در سالن جلسات شهید حیدریان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

منصور احمدی در این نشست اظهار داشت: از ماه‌های گذشته دشمن برای وارد کردن هجمه به کشور و اجرای برنامه‌های خود برنامه‌ریزی کرده بود.

وی افزود: این برنامه از قبل از اربعین از اغتساشات عراق آغاز شد و با انتشار شایعه در مورد سلامت مقام معظم رهبری و در ادامه با کشته‌سازی در کشور و تحرکات کومله و دموکرات و... همراه بود. همه اینها از قبل برنامه ریزی شده بود تا به نتیجه برسد، غافل از اینکه ایران اسلامی پشتوانه مردمی و الهی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: امروز رسانه‌ها باید در روشنگری نقش آفرینی کرده و واقعیات را برای مردم تبیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه آزاد حق اعتراض وجود دارد اما اغتشاش برنامه دشمن برای ضربه زدن به نظام و مردم است.

احمدی بیان داشت: دشمنان هرگز دلسوز مردم و کشور ما نیستند و به اهداف خود فکر می‌کنند و لذا رسانه‌ها باید در زمینه روشن کردن زوایای مختلف این حوادث اقدامات لازم را انجام دهند. امروز وظیفه آگاه سازی مردم بر عهده رسانه است.

وی یادآور شد: دشمن برای نابود کردن نظم و امنیت بدنبال ضربه زدن به پلیس است.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir