دیدار با کهنه سرباز

دیدار با کهنه سرباز
شناسه خبـر : ۱۱۷۰۱۷ دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

استاندار و جمعی از مسوولان لرستان همزمان با هفته دفاع مقدس با تیمسار اسکندر بیرانوند، جانباز، یادگار دوران دفاع مقدس و از فاتح فتح‌المبین دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، استاندار و تعدادی از مسوولان لرستان همزمان با هفته دفاع مقدس با تیمسار اسکندر بیرانوند، جانباز ، یادگار دوران دفاع مقدس و از فرماندهان موفق جنگ دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرهاد زیویار در این دیدار با اشاره به اینکه جانبازان و ایثارگران شناسنامه پایمردی و مقاومت سرزمین اسلامی ما هستند، اظهار کرد: تکریم جانبازان و ایثارگران در واقع تکریم از مجاهدت و مقاومت و ایثارگری‌های مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی است.

وی با اشاره به رشادت‌های امیر اسکندر بیرانوند، بیان کرد: این جانباز سرافراز سندی محکم و زنده از رشادت فرزندان لرستان در دفاع از کیان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است.

زیویار با اشاره به اینکه ما خدمتگزاران مردم در هر جایگاه اجرایی و با هر مسئولیتی که داریم باید قدردان این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها باشیم، اضافه کرد: ما در دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان ضمن تقویت روحیه خدمتگزاری به مردم در مدرسه ایثار و شهادت راه پاسداری از ارزش‌ها و جهاد فی سبیل‌الله را مشق می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir