برپایی نمایشگاه آثار هنری کانون پرورش فکری لرستان

برپایی نمایشگاه آثار هنری کانون پرورش فکری لرستان
شناسه خبـر : ۱۱۷۰۱۰ یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از برپایی نمایشگاه آثار هنری این کانون همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، محمد جواد محمدی امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه آثار هنری کانون پرورش فکری لرستان در مصلای الغدیر خرم آباد برپا شد.

وی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس مراکز ثابت، سیار، پستی و مکاتبه‌ای کانون استان لرستان برنامه فرهنگی، هنری و ادبی را با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با هشت سال دفاع مقدس اجرا می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس همزمان با آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس، نمایشگاه آثار هنری و کتاب‌های دفاع مقدس کانون پرورش فکری در مصلی الغدیر خرم آباد برپا شد.

محمدی اضافه کرد: در این نمایشگاه که به همت پایگاه بسیج شهید فهمیده کانون صورت گرفت آثار برتر نقاشی اعضای مراکز کانون سراسر استان، آثار سفال، کتیبه و کتاب‌های تولید کانون در معرض دید عموم قرار گرفتند.

وی بیان داشت: فضاسازی همه مراکز کانون در سراسر استان، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس و عکس شهدا در مراکز، نمایشگاه کتاب‌های دفاع مقدس، معرفی کتاب‌های دفاع مقدس، خوانش کتاب و دکلمه‌های ادبی و دل نوشته از دیگر برنامه‌های مراکز کانون لرستان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مختلف در این هفته عنوان داشت: معرفی زندگی و وصیت نامه شهدای والا مقام دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان و دعوت از خانواده ایشان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

محمدی گفت: ۲۷ مرکز کانون پرورش فکری شامل ۱۷ مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت‌های های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را به کودکان و نوجوانان شهرها و روستاهای سراسر استان ارائه می‌دهند.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir