قیام "امت رسول‌الله" علیه اغتشاشگران/ مردم طومار آشوبگران و منافقان را درهم پیچیدند + فیلم و تصاویر

قیام "امت رسول‌الله" علیه اغتشاشگران/ مردم طومار آشوبگران و منافقان را درهم پیچیدند + فیلم و تصاویر
شناسه خبـر : ۱۱۷۰۰۹ یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

مردم ایران اسلامی از صبح امروز ‌با حضور پرشور ‌در ‌اجتماع بزرگ امت رسول الله ‌«اتحاد ملی در حمایت از دین نبوی» را به نمایش گذاشتند و طومار اغتشاش‌گران و منافقین را درهم پیچیدند.

به گزارش گروه ا‌ستان‌های موج خبر، در پی جنایات اغتشاشگران در هتک حرمت مقدسات، سوزاندن قرآن، آتش زدن مساجد و بقاع متبرکه، هتک حرمت حجاب بانوان، تخریب اموال عمومی، به شهادت رساندن بسیجیان و اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی، مردم ایران طی دو روز گذشته با برپایی راهپیمایی و تجمعات گسترده، ضمن محکوم کردن ساختارشکنی هنجارشکنان، از دستگاه قضایی خواستار برخور‌د جدی با اغتشاشگران شدند.

‌در استان‌های مختلف از صبح امروز در اجتماعِ عظیم مردمی "امّت رسول الله صلّی الله علیه و آله و سلّم" مردم ایران ضمن گرامیداشت ایّام الله هفته دفاع مقدّس، اغتشاش علیه دستاوردهای مقدّس انقلاب اسلامی، اهانت بی‌شرمانه مزدوران و منافقان داخلی به مقدّسات و هتک حرمتِ قرآن کریم، مساجد و بقاع متبرّکه و همچنین جسارت به پرچم مزیّن به نام خداوند تبارک و تعالی را محکوم کرده و از نیروهای خدوم و مجاهد نظامی و انتظامی که با صبر و شکیبایی و متانت، درصدد خنثی کردن توطئه دشمنان ایفای نقش می‌کنند، تقدیر و تشکّر کردند و از مسئولان ‌قضائی مصرّانه درخواست داشتند ‌با توجّه به مطالبه آحاد جامعه، با عوامل هتّاک و خبیثِ توهین‌کننده به مقدّسات و برهم زنندگان امنیت و آرامش عمومی جامعه برخورد قاطع کرده و آنان را به سزای جنایت خویش برسانند.

خروش مردم بندرعباس در محکومیت اقدامات آشوبگران

به مناسبت رحلت جانسوز پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) ظهر امروز دسته‌جات و هیئات عزاداری شهر بندرعباس ضمن برگزاری مراسم، به راهپیمایی علیه بر هم زنندگان نظم و امنیت استان و کشور پرداختند. 

در این راهپیمایی، عزاداران توهین و هتاکی به مقدسات و آتش زدن پرچم کشور به دست اراذل و اوباش و آشوب‌گران را محکوم کرده و بر برخورد مناسب با عوامل اصلی اغتشاش تاکید کردند.

مردم عزادار در گرمای بندرعباس مسیر پارک دباغیان تا مسجد جامع(مصلی) این شهر را راهپیمایی کرده و با سر دادن شعارهای مختلف از جمله "مرگ بر فتنه‌گر"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود از آشوب‌های اخیر را اعلام کرده و حمایت خود از پلیس را اعلام کردند. 

اجتماع بزرگ "امت رسول الله(ص)" در شهرکرد علیه آشوبگران

همزمان با سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و  رحلت نبی اکرم(ص)، مردم مرکز استان چهارمحال و بختیاری راهپیمایی عزاداری از میدان بسیج تا میدان 12 محرم برگزار کردند.همچنین مردم عزادار در میدان امامزادگان دو معصوم(ع) شهرکرد اجتماع کردند و به عزاداری این روز پرداختند. مراسمات سوگواری ایام پایانی ماه صفر در سراسر استان در شهرها و روستاهای مختلف نیز برگزار شده است.

در اجتماع بزرگ مردم عزادار و هیئات مذهبی شهرکرد امروز، مردم با دادن شعارهایی اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران و اغتشاشگران را محکوم کردند، همچنین با قرائئت بیانیه‌ای در پایان این اجتماع، تخریب اموال عمومی و اختلاف و تفرقه‌افکنی را محکوم کردند.

اجتماع بزرگ "امت رسول‌الله" در سمنان

مردم سراسر استان سمنان در سومین روز متوالی با برپایی راهپیمایی و اجتماع بزرگ بصیرت تحرکات هنجارشکنانه آشوبگران و اغتشاشگران را محکوم کردند.این اجتماع با حضور پرشور و شعور مردم متدین، مؤمن، ولایتمدار و شهیدپرور در شهرهای مختلف استان سمنان بار دیگر عهد خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌ها و ارزش‌های والای آن تجدید کردند و آمادگی خود را برای دفاع از خاک پاک میهن اعلام کردند.

حضار با فریادهای «بصیرت بصیرت»، «مرگ بر آمریکا و اسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» خط خود را از عناصر معاند و اغتشاشگران جدا کردند.امروز نیز شهرستان‌های گرمسار، مهدی‌شهر و سرخه میزبان حضور گسترده مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب و محکومیت اغتشاشگران شده بود.اکنون و با استمرار این حضور مردم علیه آشوبگران می‌توان گفت که "مرگ بر فتنه‌گر" رمز سرکوب اغتشاشات در سمنان شده است.

تجمع بزرگ امت رسول الله در شهرری/ اعلام ‌انزجار مردم ‌از ‌اغتشاشگران‌

راهپیمایی و تجمع بزرگ امام حسنی‌ها با حضور هیئات مذهبی شهرستان ری و مردم مؤمن و ولایتمدار همزمان با بیست و هشتم ماه صفر در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم، اهل بیت (ع)، حجاب و مقدسات از میدان شهدای شاملو تا میدان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

در این مراسم راهپیمایان در سوگ رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، به عزاداری پرداختند و نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر واکنش نشان داده و با سردادن شعارهایی نفرت و انزجار خود را از این اقدامات آشوبگرانه اعلام کردند.

عزاداران در این راهپیمایی، ضمن سردادن شعارهایی با مضامین دفاع از ولایت و آرمان‌های مقاومت همچنین برائت از هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی و قوه قضائیه با حرمت‌شکنان شدند.

مردم انقلابی و ولایتمدار شهرری همچنین در این اجتماع بزرگ اعلام کردند؛ تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهند داد اغتشاشگران و فتنه گران در شهر مذهبی ری اقدامات آشوبگرانه انجام دهند.

اجتماع بزرگ "امت رسول‌الله" در اصفهان

مردم شهید پرور اصفهان از صبح امروز با حضور در قافله عزای نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدای اصفهان به سوگوار نشستند.آنها با حضور در گلستان شهدا ضمن عزاداری نفرت و انزجار خود را از اغتشاشات اخیر  اعلام کرده و با سردادن شعارهایی، این اقدامات آشوب گرانه را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی و قوه قضائیه با آنان شدند.

مردم اصفهان این مراسم با شعارهایی مانند«حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است» ، «ای اهل حرم وقت دفاع از حرم ما است، پر از خون علم ما است» و«نیروی انتظامی تشکر تشکر» خواستار تداوم دفاع از میهن و آرمان‌های شهدا شدند.

محکومیت اغتشاشات اخیر در اجتماع استان گلستان

همزمان با 28 ماه صفر، سالروز رحلت رسول خاتم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) مراسم دسته‌روی در سراسر استان برگزار و در این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم مومن، انقلابی و بصیر و همچنین نیرو‌های مسلح، آشوب‌های اخیر در برخی مناطق کشور و اهانت به ارزش‌های دینی و ملی از سوی آشوبگران، محکوم و بر برخورد قاطع با آن‌ها تاکید شد.

مردم گرگان از صبح امروز در نقاط مختلف با حضور در مراسم‌های عزاداری اقدام به سوگواری به مناسبت شهادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی(ع) کردند و با تجمع در امامزاده عبدالله گرگان پس از دسته‌روی، زیارت اربعین را قرائت کردند.

امروز اما به علت فتنه و توطئه جدید استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و آشوب‌های صورت گرفته در نقاط مختلف کشور، عزاداری مردم استان گلستان رنگ و بویی متفاوت داشت و در میان عزاداری، صدای شعارهای مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن سرداده شد.

همچنین عزاداران گلستانی با شعارهایی مانند لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است، پشتیبانی خود از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران را اعلام کردند.

راهپیمایی بزرگ مردم قزوین علیه اغتشاشگران

مردم قزوین امروز در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم، مساجد و پرچم عزای سیدالشهدا(ع) از میدان میرعماد تا چهارراه شهدا (سپه) راهپیمایی کردند و علیه اغتشاشگران و هتاکان به مقدسات شعارهای انقلابی دادند.

در این راهپیمایی بزرگ که با هدایت هیئت‌های مذهبی قزوین برگزار شد، مردم و مسئولان استان قزوین با سر دادن شعارهایی مانند «فتنه‌گر بی‌ریشه ننگت باد»، «ما همه با هم هستیم، عاشق رهبر هستیم»، «دست خدا بر سرما، خامنه‌ای رهبر ما»، «مرگ بر مدافع فتنه‌گر» انزجار و نفرت خود را از اقدامات روزهای اخیر اغتشاشگران در توهین به مقدسات و تخریب اموال عمومی نشان دادند.

همچنین در این راهپیمایی مردم پلاکاردهایی با شعارهای «نیروی انتظامی حمایت حمایت» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» در دست داشتند و حمایت کامل خود از نیروی انتظامی خدوم، مقتدر و شجاع را به رخ معاندان کشیدند.

محکومیت اغتشاشات اخیر در اجتماع "امت رسول‌الله" یزد

مردم یزد از صبح امروز در نقاط مختلف استان با حضور در مراسم‌های عزاداری اقدام به سوگواری به مناسبت شهادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی(ع) کردند.مراسم‌های عزاداری یزد پس از نماز صبح در مساجد و منازل در نقاط مختلف شهر شروع می‌شود و مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه‌خوانی پرداخته و مردم به عزاداری می‌پردازند.

امروز اما به دلیل فتنه و توطئه جدید استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و آشوب‌های صورت گرفته در نقاط مختلف کشور، عزاداری مردم یزد رنگ و بویی متفاوت داشت و در میان عزاداری، صدای شعارهای مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن سرداده شد.همچنین عزاداران یزد با شعارهایی از جمله لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است، پشتیبانی خود از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران را اعلام کردند.

مراسم اصلی این عزاداری امروز با حضور هیئت‌های عزاداری، بسیجیان، نیروحای مسلح و عموم مردم یزد به مناسبت سومین روز هفته دفاع مقدس برگزار شد و عزاداران مسیر میدان آزادی تا میدان امیرچقماق را همراه با عزاداری و سردادن شعار طی کردند و در پایان مسیر در جوار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس به عزاداری و سوگواری پرداختند.

اجتماع بزرگ "امت رسول‌الله" در کهگیلویه و بویراحمد

مردم شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با حضور پرشور خود در حماسه بزرگ اجتماع بزرگ امت رسول الله همزمان با سراسر کشور «اتحاد ملی در حمایت از دین نبوی» را به نمایش گذاشتند و طومار اغتشاش‌گران و منافقین را درهم پیچیدند.

در سومین روز مهرماه سرزمین دل‌ها و جان‌ها در حمایت از دین نبوی بهاری شده و در واقع زمستان سخت و سیل‌آسا را برای دشمنان دین اسلام، انقلاب اسلامی، منافقین، اغتشاش‌گران و ... به نمایش گذاشته شده است.

امروز مردم کهگیلویه و بویراحمد همچون همیشه نشان دادند که به این نقطه از درک، شعر و شور رسیده‌اند که خیابان‌های شهرهای استان را با حضور شکوهمند، حماسی و تاریخی خود زیبا کرده‌اند.

خیابان‌‌های شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد مملو از حضور مردم دین باور، انقلابی، ولایت‌مدار، قران و پیامبر دوست این استان است و رقص پرچم مقدس و سه رنگ ایران اسلامی در دستان مردم، این حضور را تماشایی‌تر کرده است.

گزارش در حال تکمیل

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir