هدف دشمنان ملت برچیدن عفت و حیا در بستر خانواده و جامعه است

هدف دشمنان ملت برچیدن عفت و حیا در بستر خانواده و جامعه است
شناسه خبـر : ۱۱۷۰۰۰ شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان طی بیانیه‌ای توطئه اخیر دشمنان علیه ملت ایران را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها موج خبر، شورای تبيين مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان طی بیانیه‌ای توطئه اخیر دشمنان علیه ملت ایران را محکوم کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«أَنَّ الْأَمْرَ بِالْمَعْرُوفِ وَ النَّهْیَ عَنِ الْمُنْکَرِ دُعَاءٌ إِلَى الْإِسْلَام»
امر به معروف و نهى از منکر دعوت به اسلام است.
امیرالمومنین سلام الله علیه

در ایام اخیر خبر مرگ خانم مهسا امینی در پی آن اتفاق،کام ملت ایران را تلخ کرد.
اما این حادثه ناگاه به جرقه ای تبدیل شد، برای صف آرایی تمام عیار دشمنان خونی و کینه توز ملت ایران ، که با جولان اراذل و اوباش در بستر شهرهای کشور خون پاک جوانان و مردم بی گناه بر زمین ریخته شود، سطح توحش مزدوران به میزانی رسیده که ده ها آمبولانس را به آتش میکشند، عملی که حتی رژیم مفلوک کودک کش صهیونیستی در جنگ ها وجنایات خود علیه فلسطینیان حاضر نمیشود به این اقدام دست زند.

اما این روزها اجیر کنندگان این رژیم و دیگر دشمنان ملت در شهر های ما از هیچ رفتار بزدلانه ی توحش آمیز این چنینی پرهیز نمیکنند، از به آتش کشیدن پرچم کشور تا ماشین پلیس وکلانتری ها تا بریدن گلوی مأمور پلیس.

البته در لرستان غیور و حماسه ساز با وجود حزب الله پابه کار وتمام قد حاضر در صحنه تا کنون دشمنان و اراذل و اوباش اجازه عرض اندام و جولان نیافته اند ومن بعد نیز همین خواهد بود، انشالله...

این حوادث به بهانه حکم شرعی حجاب و موضوع گشت ارشاد رخ داده است صریح و بدون تعارف اعلان می داریم از اهداف قطعی دشمنان ملت برچیدن عفت و حیای ایرانی اسلامی در بستر خانواده وجامعه ماست، آنان به بهانه این حوادث، 《هویت مستقل فرهنگی زن مسلمان ایرانی》 را نشانه گرفته اند، با عفت زدایی از جامعه ایرانی در پی آن هستند بنیان اخلاق و معنویت، ایمان و دین مداری از جامعه ما رخ بربندد. همان جوهره گران قیمت هویتی که در تمام چهل ساله اخیر عامل مقاومت و استقلال ملت ایران بوده است، حریصانه در پی آنند این سرمایه کم نظیر را از چنگ مردم ایران بیرون کنند.

ما دانشجویان انقلابی قاطعانه می گوییم حکم واجب حجاب شرعی و قانونی و الزام اجتماعی آن مساله ای نیست که از آن کوتاه بیاییم و بپذیریم حکم خدا در بستر حکومت جمهوری اسلامی برآمده از خون هزارن شهید گلگون کفن بر روی زمین بماند، و تحقق اجتماعی نیابد.
اما از سوی دیگر سخن آنست کم کاری همه دستگاه های مختلف در سالهای گذشته و عدم انجام وظیفه قانونی اشان در موضوع ترویج حجاب نباید در پی این حوادث باز ادامه یابد،محدود شدن موضوع گشت ارشاد به طیف خاصی و نه همه متخلفان از جمله سلبریتی هایی که که سال ها از پول ملت با هزینه های گزاف ارتزاق کرده و این روزها شمشیر را بر روی نظام اسلامی از رو بسته اند، و به خیال خام شان پرچمداری براندازی گشته اند، همچنین عدم آموزش مأمورین این امر نباید ادامه یابد.

این نقص ها از گشت ارشاد فعلی طبعا باید اصلاح گردد و همه کم کاری‌های دستگاه های مختلف نباید به مرحله اخر و‌ برخورد پلیس محدود شود.

الزام قانونی و لزوم وجود قوه قاهره انتظامی برای اعمال قانون قابل خدشه نیست، اقتدار و صلابت پلیس انتظامی نیز نباید شکسته شود اما قطعا همه مسیر ترویج حجاب و حفظ پوشش ایرانی اسلامی نباید در چارچوب برخورد سلبی انتظامی خلاصه شود.

اما فراتر از این مباحث واقعیات اصلی صحنه امروز کشور نباید نادیده گرفته شود؛ آن جبهه وسیع صف آرایی شکل گرفته بر علیه نظام، بسیج شدن و میدان آمدن همه دشمنان ملت و پادوی های داخلی اشان، پرده از چهره انداختن همه منافقین، حقد و کینه ها و دندان های فشرده شده، امپراطوری رسانه ای دروغگوی عوام فریب با همه توان به عرصه آمده، همه و همه به هر طریقی این روزها در پی چنگ انداختن بر نظام اسلامی مظلوم و مقتدر و قطع پیوند ناگسستنی امام و امت و حاکمیت و ملت اند، خام اندیشان در پی تجزیه ایران، همه به صحنه ورود کرده اند.

ما دانشجویان دفاع قاطع از کیان نظام اسلامی و آرمان های فطری ومردمی اش را رسالت قطعی خود میدانیم، رسانه های بیگانه و مزدور اجانب قطعا مرجعیت باز گویی واقعیات و پیگیری خواست و مطالبات ملت ایران را ندارند، طبقه خیلی سیر که در همه این سال ها تا خرتناق در آلاف و الوف رفاه حداکثری چریده اند، و امروز برای آزادی بدون قید و شرط حیوانی گریبان دریده اند، قطعا نماینده ملت نیستند، در هیچ کجای دنیا شیوه اعتراض آشوب و اغتشاش و بریدن گلو و به خاک وخون کشیدن بیگناهان و باسلاح گرم وسردن به جان ملت افتادن نیست.

امنیت سرمایه ای نیست که اینگونه به بازیچه گرفته شود، برخورد قاطع و پشیمان کننده با این وحوش از مطالبات جدی ماست.ملت مقاوم وانقلاب ریشه دار ما محکمتر و قویتر آز آنست که در مسیر تمدنی خود این کف های رو آب را پس نزند.

اما تجاهل و تغافل خطر جدی حرکت و آرمان های تمدن ساز ملت ایران است، حرکت پرشتاب در مسیر اصلاحات درونی برای برچیدن این زخم هایی که موجب تجمیع مگس های پر سرو صدای مزاحم میشود نباید از دستور کار شبانه روز مسئولین ما بیرون باشد.

والسلام علی من اتبع الهدی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir