برگزاری یادواره شهدای کارگر در شهرستان‌های لرستان

برگزاری یادواره شهدای کارگر در شهرستان‌های لرستان
شناسه خبـر : ۱۱۶۹۹۶ شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

رئیس سازمان بسیج کارگری لرستان از برگزاری یادواره شهدای کارگر در شهرستان‌های این استان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش موج خبر، سرهنگ حجت اله نریمانی در جلسه کمیته کارگری هفته دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست در دفاع از کیان اسلامی در جهان و در هشت سال دفاع مقدس موفق عمل کند، اظهار داشت: سال‌ها است دشمنان این نظام و مردم ولایتمدار برای نابودی این مرز و بوم در تکاپو هستند و دست به هر نیرنگی می‌زنند که با رهبری مقام معظم رهبری و مردم نه تنها موفق نبودند بلکه ما توانستیم این انقلاب را به دیگر کشورهای جهان صادر کنیم.

وی افزود: قشر زحمتکش کارگری هم در کنار ملت قهرمان ایران اسلامی هم در صحنه هشت سال دفاع مقدس و هم در عرصه کار و تولید نگذاشتند چرخ اقتصاد کشور از حرکت بایستد و وابسته به دیگر کشورها شود.

رئیس سازمان بسیج کارگری لرستان تصریح کرد: حماسه‌ها، دلاوری‌ها و از خودگذشتگی های بسیاری در هشت سال دفاع مقدس ایجاد شده که لازم است این حماسه‌ها برای قشر جوان و مردم کشور اطلاع رسانی شود.

سرهنگ نریمانی به هماهنگی و همکاری کارفرمایان و واحدهای اقتصادی استان در برگزاری مراسم‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج کارگری کارخانجات و واحدهای تولیدی استان چند یادواره شهدای کارگری در شهرستان‌های خرم آباد، دورود و بروجرد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تبلیغات محیطی در واحدهای اقتصادی در این زمینه انجام می‌شود، اظهار داشت: عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران کارگری در سطح استان، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و برنامه‌های متنوع دیگر همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های کمیته کارگری در استان است.

رئیس سازمان بسیج کارگری لرستان با اشاره به نقش بانوان در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: همایش نقش آفرینی زنان کارگر و خانواده‌های کارگری استان در دفاع مقدس در خرم آباد برگزار می‌شود.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir