نگاه ویژه معاون جوان استاندار لرستان به شورای اطلاع رسانی

نگاه ویژه معاون جوان استاندار لرستان به شورای اطلاع رسانی
شناسه خبـر : ۱۱۶۸۴۷ پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

برخلاف آنچه مطرح می شد وی کارمند رسمی نهاد ریاست جمهوری است حدود ۱۵ سال سابقه کار در مرکز تصمیم گیری اجرایی و سیاسی کشور دارد آخرین مسئولیتش تا قبل از حضور در لرستان ،مشاور رسانه ای و فرهنگی معاون اجرایی رییس جمهوری بوده تا اینکه توسط استاندار لرستان بسمت فرماندار بروجرد و پس از آن نیز بعنوان معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب می شود.

سید احمد موسوی : مجید منعمی اهل لرستان نیست وی یک نیروی غیربومی است که در استان بواسطه شناخت فرهاد زیویار استاندار لرستان در یک پروسه کوتاه مدت مسئولیتهای مهمی را می پذیرد او اولین بار چند روز بعداز قبول سمت معاون سیاسی امنیتی استاندار در میان خبرنگاران و بمناسبت هفته دفاع مقدس حضور یافت تا قبل از این از او بعنوان یک مدیر کم سابقه و بی تجربه یاد می شد و انتصابش به این مسئولیت با انتقاداتی از سوی رسانه ها ، و فعالین اجتماعی و سیاسی همراه شده اما صحبتهایی که مطرح کرد به نوعی بخشی از انتقادات پیرامون بی تجربه گیش را پاسخ داد ۱۵ سال در قسمتهای مختلف نهاد ریاست جمهوری کار کرده و قطعاً از ارتباطات و اعمال نفوذ تاثیرگذاری نیز برخوردار است .

حال باید دید در آینده نیروی جوانی و تجربه ۱۵ ساله وی در نهاد ریاست جمهوری می تواند در راستای توسعه و کمک به استان بکار می آید یا خیر؟ و بایستی به انتقادات و مباحث مطرح شده در خصوص سوابق کاری وی صحه گذاشت صحبتهای وی در اولین نشست خبری در مرکز استان بشرح ذیل است

اما او در نشست خبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار موج خبر مبنی بر شناختش از حوزه کاری و شورای اطلاع رسانی ضمن اینکه از خود بعنوان یک فرد رسانه ای یاد کرد گفت : بواسطه حضور در شورای اطلاع رسانی دولت و سوابق گذشته شناخت دقیقی از شورای اطلاع رسانی، ساختار و اهمیت و کارکرد این شورا دارم .

معاون استاندار لرستان افزود : در بروجرد بدنبال تشکیل شورای اطلاع رسانی شهرستان بودیم در حال تهیه زیرساخت و ساز و کار برگزاری این شورا بودیم که بهرحال به مرکز استان منتقل شدیم و قطعا شورای اطلاع رسانی در استان را با حفظ شان و جایگاه و تاثیرگذاری آن تشکیل خواهیم داد .

منعمی ادامه داد : نقد باید در قالب تعریف دقیق نقد بیان شود مجموعه دولت در استان بدنبال اقدامات موثر در جهت رفع مشکل مردم است و اطلاع رسانی به مردم بایستی به نحو مطلوبی صورت پذیرد تا اهداف دولت بدرستی دنبال شوند .

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و استانداری لرستان با بیان اینکه دولت بدنبال کم کردن فاصله بین مردم و دولت است اظهار داشت : دولت مردمی یک شعار نیست یک راهبرد است مردم در حل مشکلات کشور مشارکت فعال دارند و این یک نکته مهمی است .

منعمی بیان کرد : در این بین رسانه ها نقش تاثیرگذاری دارند که بایستی نقش واسطه بین مردم و دولت را بدرستی ایفا نموده و در راستای کم نمودن فاصله بین مردم و دولت تلاش کنند .

مجید منعمی با اشاره به چگونگی طرح انتقادات تصریح کرد : کم و کاستی و نقاط قوت عملکردها را باید مطرح کرد و اگر انتقاد همراه با راهکار باشد بسیار موثر است کما اینکه انتقاداتی که از سوی خبرنگاران عنوان میشود راهکار هم ارائه میشود و این جای امیدواری است و اینجاست که زنجیره نقد تکمیل می شود .

وی بیان کرد : مردم باید همچون دفاع مقدس پای کار باشند جنگ حاصل تلاش دولت و مردم بود و عرصه بسیار مهمی رقم خورد لذا آثار جنگ تحمیلی الگوههای موفقی هستند که برای حل مشکلات مردم بایستی شناسایی و بکار گرفته شوند .

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir