آینده لرستان روشن است/باید الگوهای موفق را معرفی کنیم

آینده لرستان روشن است/باید الگوهای موفق را معرفی کنیم
شناسه خبـر : ۱۱۶۸۴۵ پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: با وجود کمبودها اما آینده استان روشن است. ما باید الگوهای موفق را شناسایی و معرفی کنیم.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، مجید منعمی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه برای شناخت وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب به کمک رسانه‌ها نیاز داریم، اظهار کرد: رسانه‌ها باید در کنار بیان ضعف‌ها به نقاط قوت هم بپردازند، در واقع باید امید آفرینی را به جامعه تزریق کنیم.

وی افزود: نقدها علاوه بر اینکه در قالب تعریف اصلی نقد باشد، ارائه راهکار را هم در نظر گرفته شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ما ارتباط با رسانه‌ها را در دستور کار داده‌ایم، نکته دیگر ارتباط و حضور معاونان استانداری را با رسانه‌ها به طور جد پیگیری می‌کنیم.

منعمی در خصوص شورای اطلاع رسانی با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی استان قطعا با وزن و قامت شورای اطلاع رسانی دولت برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: فلسفه شورای اطلاع رسانی بیان اقدامات مثبت دولت و انعکاس آن به جامعه است.

وی‌ خاطرنشان کرد: با وجود کمبودها اما آینده استان روشن است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: ما باید الگوهای موفق را شناسایی و معرفی کنیم.

منعمی در ادامه با اشاره به اینکه دولت مردمی یک شعار نیست بلکه یک راهبرد ‌است، گفت: دولت مردمی یعنی اینکه مردم در حل مسائل کشور مشارکت فعال دارند.

وی وضع موجود را نه خیلی خوب و نه خیلی ناامید کننده ارزیابی کرد و افزود: اقدامات خوبی در استان در پیش است، البته دولت سیزدهم در بحث رسانه مظلوم واقع شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه ما امروز با جنگ نرم و ترکیبی مواجه هستیم، اظهار کرد: امروز نیاز است الگوهای موفق دفاع مقدس را طبق فرموده رهبری احصا کنیم.

منعمی گفت: اگر امروز کارهای بر زمین مانده زیاد است ، دلیلش این نیست که نمی‌خواهند کار انجام دهند بلکه یک بعد این موضوع به ضعف مدیریتی مربوط می‌شود، بخشی هم ناشی از بی توجهی به شرایط جنگی است که امروز در آن قرار داریم‌.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir