رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی قوی بین مردم و مسئولان هستند

رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی قوی بین مردم و مسئولان هستند
شناسه خبـر : ۱۱۶۷۸۵ سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت : سانه‌ها به عنوان پل ارتباطی قوی بین مردم و مسئولان هستند و نقش مهمی در توسعه جامعه دارند .

به گزارش موج خبر، مجید منعمی در جمع خبرنگاران به اهمیت اطلاع‌رسانی خدمات دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: استفاده از همه ظرفیت‌ها برای اطلاع رسانی صریح، دقیق و به موقع خدمات دولت موضوع مهمی است که باید نسبت به آن برنامه‌ریزی لازم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دولت در یک سال گذشته خدمات ارزشمندی در استان لرستان انجام داده است، اظهار داشت: با پیگیری مدیریت ارشد استان مصوبات بسیار خوبی در سفر ریاست جمهوری به لرستان شاهد بودیم که خوشبختانه پیگیری خوبی نیز برای تحقق آنها در حال انجام است که نمونه بارز آن را می توان به آغاز فعالیت مجدد راه آهن لرستان بعد از سال‌ها تعطیلی برشمرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: در آینده نزدیک خبرهای بسیار خوب دیگری در حوزه جذب اعتبار و فعال شدن پروژه‌های مهم استان شاهد خواهیم بود.

منعمی گفت: دولت سیزدهم بدنبال برقراری عدالت در ارائه خدمات به مناطق مختلف کشور و به ویژه مناطق کمتر برخوردار است و از این رو تلاش می‌کند بخشی از نیازهای تاریخی استان لرستان را که از سالیان قبل بجا مانده با کار تلاش جهادی مرتفع سازد.

وی در پایان از رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی قوی بین مردم و مسئولان عنوان کرد و افزود: معتقدم رسانه نقش بسیاری مهمی در توسعه جوامع دارد و نقد سازنده می‌تواند به رفع مشکلات موجود کمک کند. از این رو برقراری ارتباط سازنده با رسانه‌های جمعی از موارد بسیار مهمی است که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع خبر:ایلنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir