منطق جمهوری اسلامی باعث هراس استکبار جهانی شده است

منطق جمهوری اسلامی باعث هراس استکبار جهانی شده است
شناسه خبـر : ۱۱۶۱۲۶ پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اهداف و شعارهای برآمده از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هراس استکبار جهانی را به دنبال داشت زیرا آن‌ها از منطق قوی جمهوری اسلامی ایران همواره هراس داشته و دارند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی در آیین تجلیل از خبرنگاران که در تالار شهید آوینی و با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه جمهوری اسلامی در عصر حاضر در واقع معجونی از حاکمیت توده مردم و ارزش‌های بنیادین اسلام است، عنوان کرد: توده مردم قاعده اصلی جمهوری اسلامی هستند و برای اولین بار (در جمهوری اسلامی بود) که اسلام حاکم شد.

وی افزود: حاکمیت در نظام جمهوری اسلامی بر اساس آموزه‌های دینی، منطق و اندیشه است و رسالت خبرنگاران هم مبتنی بر منطق و اندیشه است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ( ع) لرستان با بیان اینکه دشمن از روش‌های جنگ سخت، نیمه سخت و نرم علیه نظام مردمی و دینی جمهوری اسلامی، استفاده کرده است، خاطرنشان کرد: اما تاکنون با حضور مردم در همه صحنه‌ها، ناکام مانده‌ است.

سردار کشکولی با بیان اینکه خبرنگاران جایگاه مهمی در جنگ نرم دارند، عنوان کرد: رسالت خبرنگار این است که براساس اطلاعات دقیق و مستند، خبر مبتنی بر واقعیت را در جامعه منعکس کند تا جلو سوء استفاده دشمن را بگیرد.

وی بیان کرد: اهداف و شعارهای برآمده از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی هراس استکبار جهانی را به دنبال داشت زیرا آن‌ها از منطق قوی جمهوری اسلامی ایران همواره هراس داشته و دارند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع ) لرستان با بیان اینکه منطق جمهوری اسلامی ایران استکبار جهانی را وارد جنگ نرم کرده است، گفت: شرایط امروز را اصحاب رسانه باید درک کنند، در این صورت است که بهتر می‌توانند از حقوق حقه مردم دفاع کند.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه امروز با رقیبی به عنوان فضای مجازی مواجه است ، گفت: در این فضا نه مرجع نه سند و نه استدلالی وجود دارد، در حالی که کار رسانه مستدل و بر اساس عقلانیت است.

وی خاطرنشان کرد: در واقع اصحاب رسانه با یک غول عجیب و غریبی با نام فضای مجازی مواجه شده که فراگیر است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پایان بر استفاده درست و بجا از ظرفیت فضای مجازی تاکید کرد. 

‌انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir