سیر صعودی جذب اعتبارات در لرستان/ روند جذب منابع با سرعت ادامه یابد

سیر صعودی جذب اعتبارات در لرستان/ روند جذب منابع با سرعت ادامه یابد
شناسه خبـر : ۱۱۶۱۲۱ چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰

استاندار لرستان از سیر صعودی جذب اعتبارات در این استان خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی لرستان روند جذب منابع را با سرعت بیشتری ادامه دهند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آبادبه نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار در جلسه بررسی آخرین وضعیت جذب و پرداخت منابع بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 اظهار داشت: این اعتبارات طبق گزارش‌های ارائه‌شده تا حدود یک ماه گذشته روند کندی داشت، اما این روند پس از پیگیری‌ها و تسهیل شرایط سیری صعودی نسبت به قبل را طی کرده‌است.

وی با اشاره به قابل قبول بودن روند جذب اعتبارات در لرستان افزود: فرآیند جذب منابع با توجه به برگزاری جلسات پیاپی، همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل روند افزایشی دارد و با توجه به بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام‌شده انتظار می‌رود که مشکلی در رسیدن به نقطه مطلوب وجود نداشته باشد.

استاندار لرستان عنوان کرد: روند جذب اعتبارات در این استان تا حدود یک ماه پیش کمتر از 200 میلیارد تومان بود که با توجه به گزارش امروز، برخی دستگاه‌های اجرایی حدود 90 درصد از اعتبارات خود را جذب و مابقی نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه 61 درصد از اعتبارات اختصاص‌یافته به لرستان تاکنون جذب شده که طبق جدول زمان‌بندی روند جذب اعتبارات صعودی و قابل قبول است، بیان کرد: این استان از این حیث در ردیف شش استان اول کشور قرار دارد که امیدواریم این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.

زیویار با تأکید به اینکه روند تکمیل پرونده‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی لرستان در حال انجام است، گفت: پیش‌بینی می‌شود اعتباراتی که تاکنون جذب‌شده و مابقی اعتباراتی که تا پایان مدت زمان تعیین‌شده جذب شود نقش مؤثری در توسعه، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی این استان ایفا کند.

انتهای پیام/644/ن

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir