راه اندازی پکیج کامل بخش زنان و زایمان در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد

راه اندازی پکیج کامل بخش زنان و زایمان در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد
شناسه خبـر : ۱۱۶۰۹۹ چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶

رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد از راه اندازی پکیج کامل بخش زنان و زایمان در بیمارستان خبر داد.

به گزارشموج خبر لرستان، دکتر محمد حیدریان با اشاره به جابجایی بخش زنان و زایمان به این بیمارستان گفت: با جابجایی بخش زنان و زایمان بیمارستان عسلیان به بیمارستان شهید رحیمی که یکی از اقدامات بسیار مهم صورت گرفته که بدنبال آن پکیج کامل تجهیزات در بخش زنان و زایمان در این بیمارستان نصب شد .

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت های لازم و با پیگیری های صورت گرفته توانسته‌ایم مجوز رزیدنت در بخش تخصصی جراحی زنان و زایمان برای بیمارستان شهید رحیمی را دریافت کنیم.

رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد بیان کرد: بخش اتاق عمل زنان و زایمان و طرح انطباق و حفظ حریم بانوان در این بیمارستان راه اندازی شده و در حال انجام است.

دکتر حیدریان اظهار کرد: هر کشوری که دو شاخص مرگ و میر مادران و نوزادان را در حد نرمال داشته باشد به عنوان یک کشور توسعه یافته تلقی می‌شود که این نرم مرگ میر نوزادان در بیمارستان شهید رحیمی ۵٫۶و در کشور ۱۶ می باشد.

وی یادآور شد: متخصص کودکان در بیمارستان شهید رحیمی به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته حضور دارد.

دکتر حیدریان با اشاره به سیستم خنک کننده بیمارستان رحیمی خاطرنشان کرد: سیستم چیلر این بیمارستان یک سیستم جذبی و قدیمی می باشد که باعث خرابی برج خنک کننده این بیمارستان شده و به مدت یک هفته با مشکل سرمایشی روبرو شده بودیم که با پیگیری های شبانه روز توانسته ایم به صورت موقت چند کولر گازی خریداری و جهت رفع این سرمایشی اقدام شود.

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir