لرستان نیازمند اشتغال پایدار است/ فرصت آزمون و خطا نداریم

لرستان  نیازمند اشتغال پایدار است/ فرصت آزمون و خطا نداریم
شناسه خبـر : ۱۱۵۹۷۰ چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه در این دوره از مدیریت فرصت خطا و آزمون نداریم، گفت: استان در حال حاضر نیازمند اشتغال پایدار بوده، کمااینکه این مهم بزرگترین مطالبه مردمی است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امشب در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع)، اظهار کرد: روز خبرنگار و یاد و خاطره شهید صارمی را گرامی می‌داریم.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران در هر واقعه پسندیده‌ و رویداد فرهنگی و اقتصادی منجر به پیشرفت و توسعه نقش‌آفرینی کرده و می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه در این دوره از مدیریت فرصت خطا و آزمون نداریم، افزود: استان در حال حاضر نیازمند اشتغال پایدار بوده، کمااینکه این مهم بزرگترین مطالبه مردمی است.

شاهرخی، ظرفیت استان را برای ایجاد اشتغال بالا دانست و گفت: از ظرفیت افراد بومی و غیربومی می‌توان برای توسعه استان و ایجاد اشتغال بوده، این مهم نیازمند فراهم کردن بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری است.

وی بر معرفی فرصت‌های اقتصادی استان برای سرمایه‌گذاری تاکید و تصریح کرد: ما نیازمند تحول همراه با جهش هستیم و این مهم راه‌حل بسیاری از مشکلات استان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir