اعزام تیم‌های درمانی و دندان‌پزشکی به منطقه محروم کوی «علی‌آباد»

اعزام تیم‌های درمانی و دندان‌پزشکی به منطقه محروم کوی «علی‌آباد»
شناسه خبـر : ۱۱۵۸۵۳ جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اعزام دو تیم درمانی و دندان‌پزشکی به منطقه محروم کوی «علی‌آباد» در مرکز این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، سرهنگ ملک آرا امروز جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: به مناسبت محرم حسینی (ع)، دو تیم درمانی و دندانپزشکی در قالب طرح «یاسر» و «جهاد محرم» به منطقه محروم «کوی علی آباد» از توابع شهرستان خرم آباد اعزام شده است.

وی با اشاره به اهداف طرح «یاسر» گفت: به مناسبت ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، و به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان، دوتیم درمانی و دندانپزشکی در قالب طرح «یاسر» و «جهاد محرم» به مسجد النبی (ص) منطقه محروم «کوی علی آباد» از توابع شهرستان خرم آباد اعزام شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: این اکیپ شامل دندان‌پزشکان، پزشک، دستیار دندان پزشک، ماما و روانشناس است که با وسایل و تجهیزات مورد نیاز تیم را برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

سرهنگ ملک آرا بیان داشت: علاوه بر خدمات پزشکی و مشاوره‌ای، خدمات تخصصی دندانپزشکی شامل ترمیم دندان، عصب کشی، پر کردن، جرم گیری و دندان کشیدن و دارو به اهالی منطقه است و آماری که در پایان این روز می‌توان ارائه داد خدمت مستقیم به ۱۵۰ نفر است.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir