ظرفیت مهم اصحاب رسانه در توسعه استان/ مشکلات خبرنگاران شناسایی و وفع شود

ظرفیت مهم اصحاب رسانه در توسعه استان/ مشکلات خبرنگاران شناسایی و وفع شود
شناسه خبـر : ۱۱۵۸۴۶ جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

استاندار لرستان گفت: اصحاب رسانه صدای مردم بوده و حلقه ارتباط با مسئولین هستند از این رو نقش مهمی در توسعه استان ایفا می کنند.

به گزارش موج خبر، فرهاد زیویار  در دیدار با اعضای خانه مطبوعات لرستان با بیان اینکه تاسیس نهادها از تجربیات مهم بشری است، اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم جوامع پیشرفته در مسیر توسعه و برقراری ارتباط میان حاکمیت و مردم، تاسیس نهادها است.

وی گفت: تاسیس نهادها در نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار کسب تجربیات با دشواری هایی نیز همراه بوده و تاسیس خانه مطبوعات از تجربه های اثرگذاری به شمار می رود که در مسیر خدمت و توسعه، گام برداشته است.

استاندار لرستان ادامه داد: توجه به ایجاد ساز و کاری نظام‌مند برای سامان دهی به رسالت خانه مطبوعات و به تبع آن آموزش نیروی کار با دانش ضروری است.

زیویار بیان کرد: در کنار اطلاع رسانی و تبیین خدمات دولت، نقد منصفانه در جهت رفع مشکلات نیز صورت پذیرد و رویکردمان باید کمک به استان و برطرف کردن نقص های موجود باشد.

وی با بیان اینکه  خانه مطبوعات و اصحاب رسانه صدای مردم بوده و حلقه ارتباط با مسئولین هستند ، اظهار کرد: بنابرین رسانه ها نقش مهمی در توسعه استان ایفا می کنند همچنین موظف هستیم در هر جایگاهی که حضور داریم نسبت به انجام وظایف خود تلاش کرده و در این راه باید حرمت و احترام همه اقشار جامعه حفظ شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه اصحاب رسانه استان ظرفیت مهمی در راستای توسعه استان هستند، گفت: مشکلات اصحاب رسانه و خبرنگاران شناسایی و در جهت رفع آنها اقدام شود و خانه مطبوعات به عنوان متولی این قشر نسبت به تکریم همه خبرنگاران اقدام و مشکلات را با هدف رفع آنها انعکاس دهد.

انتهای پیام/

منبع خبر:ایلنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir