بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مجموعه تاریخی پادگان ۰۷ خرم‌آباد

بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مجموعه تاریخی پادگان ۰۷ خرم‌آباد
شناسه خبـر : ۱۱۵۸۴۴ پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مجموعه تاریخی پادگان ۰۷ خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، عطا حسن‌پور امروز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌های مستمر «مهرداد ویسکرمی» نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، از شرکت سرمایه‌گذاری فاخر به منظور بهره‌برداری از بناهای تاریخی موجود در پادگان ۰۷، دعوت به عمل آورده شد.

وی افزود: در همین راستا امروز نماینده این شرکت با حضور نماینده مردم خرم‌آباد، شهردار خرم‌آباد و نماینده حقوقی لشکر ۸۴ خرم‌آباد از محوطه و بناهای تاریخی پادگان ۰۷ بازدید میدانی داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان عنوان کرد: همچنین از بناهای مرمت شده مجموعه تاریخی باغ گلستان از جمله ساختمان باشگاه افسران، سربازخانه و یگان‌حفاظت بازدید به‌عمل آمد و نماینده سرمایه‌گذار از نزدیک با عملیات مرمتی انجام شده در بناهای تاریخی مجموعه باغ گلستان آشنا شد.

حسن‌پور گفت: امیدواریم با پیگیری نمایندگان مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، رفع موانع موجود مالکیتی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری در مجموعه تاریخی پادگان ۰۷، بتوانیم قدمی در راستای توسعه استان و شهرستان خرم‌آباد برداریم.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir