رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان منصوب شد/ محمدرضا جعفری: به دنبال ارتقا کمی و کیفی فعالیت‌ها هستم

رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان منصوب شد/ محمدرضا جعفری: به دنبال ارتقا کمی و کیفی فعالیت‌ها هستم
شناسه خبـر : ۱۱۵۸۴۱ پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با بیان اینکه ۱۲۵ عنوان برنامه درسی جدید به مجموعه استان ابلاغ شده است، گفت: این رشته‌ها متناسب نیاز بازار و ضرورت‌های شغلی آینده است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با حضور معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، معاون عمرانی استانداری لرستان و برخی دیگر از مسوولان استانی برگزار شد.

 در این مراسم محمدرضا جعفری به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان منصوب شد، پیش از این ایرج نیک پی این مسوولیت را بر عهده داشت.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با اشاره به اینکه برای ایجاد اشتغال پایدار نیازمند تربیت نیروی مهارتی هستیم، اظهار کرد: تربیت نیروی مهارتی از وظایف اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

محمدرضا جعفری به برخی از برنامه‌های خود اشاره کرد و گفت: ارتقا کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی در سطح مراکز علمی کاربردی استان جزو اولویت‌های ما است.

وی مطالعه و امکان سنجی جهت ایجاد مراکز جدید متناسب با ظرفیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد.

  تهیه سند آمایش و توسعه آموزش‌های علمی کاربردی بر اساس برنامه توسعه و نیاز بازار کار از دیگر برنامه‌هایی بود که سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان مطرح کرد.

جعفری افزود: نیاز آفرینی و ایجاد رشته‌های جدید در سطح مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با ضرورت‌های شغلی آینده را نیز در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه ۱۲۵ عنوان برنامه درسی جدید به مجموعه استان ابلاغ شده است، اظهار کرد: این رشته ها متناسب نیاز بازار و ضرورت‌های شغلی آینده است که می‌توان به تعمیر تجهیزات پزشکی و تربیت تکنیسین در حوزه سلامت اشاره کرد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان توسعه مراکز نوآوری و رشد همچنین برگزاری رویدادهای شتاب توسط مراکز را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: ما به دنبال تقویت کلینیک‌های مشاوره اشتغال و توسعه کارآفرینی در دانشگاه همچنین اهمیت ارتباط دانشگاه با جامعه هستیم.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir