تشکیل ۲۲ گروه تخصصی برای شناسایی تهدیدات دشمن

تشکیل  ۲۲ گروه تخصصی برای شناسایی تهدیدات دشمن
شناسه خبـر : ۱۱۵۸۱۴ چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر نخستین گام در مدیریت تهدیدات نرم را شناسایی تهدید دانست و گفت: بر این اساس ۲۲ گروه تخصصی سپاه پاسداران این شهرستان در حال تشکیل است

به گزارش موج خبر از پلدختر، منصور کریمی‌فرد عصر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل در سالن اجتماعات فرمانداری پل‌دختر اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و اقدام موثر سپاه پاسداران و کار بسیجی در حوزه پدافند غیر عامل، باید در برابر تهدیدهای دشمنان آمادگی لازم را با ایجاد هماهنگی‌های بین دستگاهی ایجاد کرد.

 وی پدافند غیرعامل را افزایش آمادگی ، پایداری ملی و دفاع همه جانبه در برابر تهدیدات دشمن دانست و افزود:بنابراین همه دستگ‌اه‌های اجرایی شهرستان پل‌دختر با توجه به شرح وظایف باید جهت هماهنگی و و هم‌افزایی نسبت به شرایط حاکم بر صحنه تحلیل و ارزیابی لازم را داشته باشند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر، با بیان اینکه رزمایش ادارات در شهرستان سنجش می‌شود، گفت: برای ایجاد برنامه‌ریزی درست در زمینه پدافند غیرعامل ،ابتدا شناسایی نیازمندی‌ها لازم است و برای انجام رزمایش‌ها به تمرین مستمر و مداوم جهت باز‌دهی عملکرد بهتر نیاز است.

 وی با بیان این که اقدام‌‌های در حوزه پدافند غیر عامل ارزیابی می شود ، افزود: تاکنون رزمایش قوی در زمینه پدافند غیر عامل در ادارات شهرستان پل‌دختر انجام نشده، به همین منظور لازم است ادارات با تمرین اجرای سرفصل‌های تخصصی و مهارتی بیشتری کسب کنند.

 کریمی‌فرد با بیان اینکه پدافند غیر عامل نوعی دفاع و اقدام پیش‌گیرانه و غیر مسلحانه در برابر حوادث و اتفاقات مخرب طبیعی است یادآور شد: در اجرای رزمایش‌های پدافند غیر عامل جهت رفع نقص در فعالیت‌های مربوطه استفاده از تجربیات درون و بیرون از شهرستان لازم می‌باشد.

 وی بر آمادگی و کسب توانایی‌ها در افزایش سرعت عمل و پاسخ‌گویی به حوادث و سوانح تاکید کرد و افزود: گروه‌های جهادی در سپاه پاسداران برای تحقق این امر تشکیل می‌شوند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر نخستین گام در مدیریت تهدیدات نرم را شناسایی تهدید دانست و گفت: بر این اساس ۲۲ گروه تخصصی سپاه پاسداران این شهرستان در حال تشکیل است و در این راستا در هر پایگاه و حوزه یک گروه وجود دارد که نیازمند حمایت و تجهیزات هستند که انتظار می‌رود در این زمینه شورای پدافند غیرعامل شهرستان هم‌کاری کنند.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir