انتصابات جدید در استانداری لرستان/ مدیران کل "سیاسی" و "اجتماعی" منصوب شدند

انتصابات جدید در استانداری لرستان/ مدیران کل "سیاسی" و "اجتماعی" منصوب شدند
شناسه خبـر : ۱۱۵۴۷۲ شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

استاندار لرستان در احکامی کورش بیرانوند را به عنوان مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و کریم خورشیدوند را به عنوان مدیرکل اموراجتماعی استانداری لرستان منصوب کردند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، فرهاد زیویاراستاندار لرستان با صدور حکمی  کوروش بیرانوند را به عنوان مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان منصوب کرد.

کوروش بیرانونوند از تاریخ یکم آبان ماه 1400  تاکنون مشاور استاندار لرستان بوده است.  از دیگر سوابق بیرانوند  می توان به جانشین ائتلاف وحدت ملی استان لرستان، مشاور  مسئول نظارت شورای نگهبان استان، عضو هیات نظارت بر انتخابات خرم‌آباد، مسئول کمیته نظارت و ارزیابی  بازرسی انتخابات شوراهای اسلامی کشور، مشاور و عضو هیات مدیره سازمان فاوا شهرداری و عضو ستاد اربعین استان اشاره کرد.  

گفتنی است پیش از این علیرضا بیرانوند از  18 فروردین سال 99 تاکنون به عنوان مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان مشغول خدمت بوده است.

انتصاب مدیریت امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان

فرهاد زیویاراستاندار لرستان همچنین  با صدور حکمی کریم خورشیدوند را به عنوان مدیریت امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان منصوب کرد.لازم به ذکر است پیش از این سید مجید طاهری از 22 بهمن 1400 تاکنون به عنوان سرپرست مدیریت امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان مشغول خدمت بوده است. 

براساس این گزارش صبح امروز نیز با حکم فرهاد زیویار استاندار لرستان محمد کرم‌الهی  به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان منصوب شد. پیش از این علی جهان آرا از یکم آدر ماه 1400 تاکنون  به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان مشغول به خدمت بوده ودر حال حاضر نیز به عنوان مشاور استاندار منصوب شده است.

انتهای پیام/645

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir