بودجه لرستان براساس مصوبات سفر رئیس جمهور بسته شد/ آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه‌ها

بودجه لرستان براساس مصوبات سفر رئیس جمهور بسته شد/ آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه‌ها
شناسه خبـر : ۱۱۵۱۶۳ شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲

استاندار لرستان با اشاره به اینکه بودجه استان با توجه به مصوبات سفر ریاست جمهوری بسته شده است، گفت: برای مصوبات سفر رئیس‌جمهور در بودجه ۱۴۰۰، اعتباراتی پیش‌بینی و به برخی پروژه‌ها تزریق شد.

ه گزارش موج خبر از خرم‌آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بودجه استان با توجه به مصوبات سفر ریاست جمهوری بسته شده است، گفت: برای مصوبات سفر رئیس‌جمهور در بودجه 1400 اعتباراتی پیش‌بینی و به برخی پروژه‌ها تزریق شد. 

وی با اشاره به اینکه اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای پروژه‌های عمرانی استان بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان است، گفت: برخی پروژه‌ها عملیات اجرایی آن‌ها شروع شده و تاکنون 1088 میلیارد تومان در اختیار استان قرار داده شده است. 

زیویار با بیان اینکه بخشی از اعتبارات به صورت ریالی به استان اختصاص پیدا کرده است بیان کرد: بخش دیگر اعتبارات به شکل تسهیلات است که در مبالغ مختلف توسط بانک‌ها به دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت خواهد شد. 

استاندار لرستان با بیان اینکه در جلسه امروز مدل توزیع اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای بررسی شد، عنوان کرد: مدل توزیع اعتبارات استان بر اساس محرومیت، مساحت و جمعیت تعریف شده است.

انتهای پیام/641/ی

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir