تراژدی تلخ تعطیلی شهربازی کیو تمامی ندارد/ کام تلخ شهروندان از برج‌های دوقلو

تراژدی تلخ تعطیلی شهربازی کیو تمامی ندارد/ کام تلخ شهروندان از برج‌های دوقلو
شناسه خبـر : ۱۱۴۹۴۳ پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: با توجه به برگزاری چند جلسه میان شهرداری و شرکت معین کوثر همچنین آخرین جلسه‌ی که بین شورا و معین کوثر برگزار شد، سرمایه‌گذار به صراحت گفت که ما نمی‌توانیم پروژه را انجام دهیم.

کرم نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد، در خصوص آخرین وضعیت شهربازی کیو اظهار کرد: دوبار مهلت تمدید قرارداد را به سرمایه‌گذار شهر بازی کیو دادیم اما نتوانست به تعهدات خود عمل کند.

وی افزود: به همین دلیل موضوع را در شورا مطرح و اعضای شورا رای به فسخ قرارداد دادند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: باید منتظر باشیم که آیا فسخ قرارداد در کمیته تطبیق نهایی و تایید می‌شود، بعد از آن تصمیم‌گیری در خصوص شهربازی کیو اتخاذ شود.

نعمتی در خصوص علت فسخ قرارداد شهر بازی کیو بیان کرد: سرمایه‌گذار چهار دستگاه را تهیه و نصب نکرده است، به همین دلیل قرار داد فسخ شد.

وی بیان کرد: سرمایه‌گذار در حالی از ما می‌خواهد تا پایان سال به او فرصت دهیم که تاکنون چندین بار به وی فرصت داده‌ایم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در خصوص پروژه برج‌های دوقلو هم توضیح داد: با توجه به برگزاری چند جلسه میان شهرداری و شرکت معین کوثر همچنین آخرین جلسه‌ی که بین شورا و معین کوثر برگزار شد، سرمایه‌گذار به صراحت گفت که ما نمی‌توانیم پروژه را انجام دهیم.

نعمتی بیان کرد: حالا قرار شده کارگروه ویژه‌ای تشکیل شود تا ببینیم به چه صورتی از هم جدا شوند و در نهایت تصمیمی به نفع مردم گرفته شود.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: عنوان کردیم اگر طرفین توافق نکنند، قطعا ضرر و زیان این چند سال را به عنوان حقوق مردم مطالبه می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir