آغاز فعالیت کارگاه‌های فصل تابستان مراکز کانون پرورش فکری لرستان

آغاز فعالیت کارگاه‌های فصل تابستان مراکز کانون پرورش فکری لرستان
شناسه خبـر : ۱۱۴۹۴۲ پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

کارگاه‌های فصل تابستان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان لرستان فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش موج خبر، با حضور «بهرام ستاری» معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان و جمعی از مسئولان، اعضا و خانواده‌ها، کارگاه‌های فصل تابستان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان لرستان طی مراسمی فعالیت خود را آغاز کردند.

محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان در خصوص آغاز کارگاه‌های فصل تابستان گفت: تابستان فرصت مناسبی است تا ضمن غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، در جهت شکوفایی، پرورش و رشد خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان تلاش مضاعف شود.

وی افزود: در کارگاه‌های تابستانی بچه‌ها ضمن به دست آوردن مهارت‌های کلامی، مهارت فردی و اجتماعی و تفکر خرد جمعی، با مطالعه صحیح و هدفمند در مسیر دانایی و آگاهی قرار خواهند گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: کارگاه‌های نقاشی، سفالگری، خوشنویسی، بازیگری، موسیقی (ارف و بلز)، کاردستی، شاهنامه‌خوانی، متون تخصصی، نمایش عروسکی، نوشتن خلاق، داستان نویسی، شعر، نجوم، چرتکه، قصه گویی و هنرهای دستی از عمده ترین کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی هستند.

محمدی اضافه کرد: در تابستان امسال در مجموع بیش از ۱۶۳ کارگاه با حضور بیش از دو هزار و ۵۵۰ کودک و نوجوان در مراکز مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر استان ثبت نام کرده اند که از امروز کارگاه‌ها شروع به فعالیت می‌کنند.

وی بیان داشت: هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی بیش از ۱۱۸ پایگاه در مناطق شهری و روستایی و هشت دفتر تسهیلگری در شهرستان خرم آباد، کودکان و نوجوانانی که دستیابی به مراکز ثابت ندارند را تحت پوشش خود قرار داده اند که ضمن فعالیت در طی سال، در تابستان نیز خدمات فرهنگی، هنری و ادبی را ارائه می‌دهند.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir