پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در پلدختر تسریع یابد

پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در پلدختر تسریع یابد
شناسه خبـر : ۱۱۴۹۲۹ چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

امام جمعه پل‌دخترگفت: بانک‌های این شهرستان درپرداخت تسهیلات  ازدواج وفرزندآوری به جوانان سخت گیری نکنند.

به گزارش موج خبر از پل‌دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در ستادساماندهی امور جوانان شهرستان اظهار کرد: پرداخت تسهیلات به ازدواج وفرزندآوری از مطالبات مقام معظم رهبری است بنابر این انتظار می‌رود متولیان در این زمینه با جوانان هم‌کاری کنند.

وی افزود: تسهیلات بانکی درطرح فرزندآوری برای فرزنداول۲۰میلیون ، دوم۴۰میلیون و سوم ۸۰میلیون تومان می‌باشد.

امام جمعه پل‌دختربا بیان این‌که  دراین شهرستان دیگرفرصت آزمون و خطا نیست ،گفت: انتظار می‌رود سمن‌های مربوط به حوزه جوانان که در پل‌دخترمغفول مانده اند در راستای پیشبرد امور این قشر فعالیت‌های خود را از سر بگیرند.

وی بر کار کارشناسی شده در حوزه ورزش تاکید کرد و افزود: متاسفانه طرح‌هایی مانند زمین چمن مجموعه ورزشی شهید سرمالیان علی‌رغم هزینه‌های انجام‌شده اما به علت کار غیر اصولی و غیر کارشناسی امروز شخم زده شده در صورتی‌که یکی از فرصت‌های مورد نیاز ورزش جوانان و نوجوانان برای کشف استعدادها و غنی سازی اوقات فراغت بود.

موسوی یادآورشد: اعضای شورای ورزش شهرستان پل‌دختر برای نتیجه بخش بودن جلسه‌ها  هر یک در نشست‌های بعدی کارنامه عملیاتی خود را ارایه دهند.

وی افزود: مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پل‌دختر تنها ظرفیت ورزشی و نگینی برای جوانان است که انتظار می‌رود برای ارتقا آن تلاش بیشتری شود و شاهداتفاقات خوبی در حوزه ورزش در این شهرستان باشیم.

امام جمعه پل‌دختر گفت:زمین چمن مجموعه ورزشی پل‌دختر که مکانی مقدس برای کسب موفقیت‌ها و پیروزی‌ها ورزشکاران است ، انتظار می‌رود تلاش شود باکار کارشناسی بهتر و سرسبزتر از گذشته بازسازی شود که این مطالبه جدی مردم و جوانان این شهرستان است.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir