انجام بیش از ۱۱۰۰ مورد تعمیرات شبکه برق فشار متوسط لرستان طی سه ماه

انجام بیش از ۱۱۰۰ مورد تعمیرات شبکه برق فشار متوسط لرستان طی سه ماه
شناسه خبـر : ۱۱۴۹۲۶ چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت : در سه ماه اول سال 1401 اکیپ های خط گرم استان لرستان 1160 مورد تعمیرات بر روی شبکه فشار متوسط برقدار انجام دادند.

به گزارشموج خبر لرستان ، مهران امیری با اشاره به جزییات این مطلب گفت : بمنظور کاهش خاموشی های با برنامه و تعمیرات شبکه ۲۰ کیلوولت از اکیپ های خط گرم استفاده می شود.

وی افزود: این اکیپ ها که مجهز به تجهیزات ایمنی فردی و گروهی خاص هستند بدون قطع برق ۲۰ کیلوولت نسبت به تعمیر شبکه اقدام می نمایند که از سال ۹۶ تاکنون شرکت توزیع نسبت به خرید تجهیزات خط گرم ، خودروی مناسب و آموزش پرسنل اقدام نموده و دو اکیپ خط گرم تشکیل داده ودر شهرهای خرم آباد و بروجرد مستقر نموده است. در سال ۱۴۰۰ دامنه فعالیت این اکیپ ها به سایر شهرستانهای استان افزایش یافته و با توجه به خدمات و رضایت مندی مدیریت های توزیع مقرر گردید اکیپ های خط گرم در سال ۱۴۰۱ توسعه یابند ودر این راستا با برگزاری مناقصه ، دو پیمانکار واجد شرایط خط گرم انتخاب و شروع بکار نموده اند.

وی گفت: پیمانکار شمال به شهرستانهای دورود ، الیگودرز و ازنا و پیمانکار جنوب به شهرستانهای پلدختر، رومشکان،کوهدشت، چگنی،الشتر و نورآباد خدمات رسانی انجام می دهند.

امیری با بیان اینکه اولویت تعمیرات شبکه فشار متوسط بصورت خط گرم می باشد، ابراز داشت: در سه ماه اول سال 1401 اکیپ های خط گرم استان لرستان 1160 مورد تعمیرات بر روی شبکه فشار متوسط برقدار انجام دادند که این تعداد اقدام توسط دو اکیپ خط گرم شرکت انجام گرفته است.

در ادامه مهندس اسکندری مدیر دفتر نظار بر بهره برداری با بیان اینکه این 1160 مورد تعمیرات در مدیر یتهای توزیع برق شهرستانهای خرم آباد ، بروجرد ، کوهدشت ، دورود ، نورآباد و الشتر انجام شده است، گفت این موارد شامل شاخه زنی ، تعویض مقره سوزنی و کششی ، اصلاح جمپر ، نصب کلیدهای قدرت و ... بر روی شبکه فشار متوسط صورت گرفت که در این راستا 1200 مگاوات ساعت صرفه جویی در انرژی داشته اند .

وی افزود: چنانچه این مقدار تعمیرات با خط سرد انجام میشد بصورت میانگین 400 ساعت خاموشی به فیدرهای فشار متوسط اعمال می گردید که موجب نا رضایتی مشترکین و اختلال در کار واحد های صنعتی تجاری و کشاورزی می گردید

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir