ایجاد ۲۹۹ شغل در سه ماهه امسال توسط بسیج سازندگی لرستان

ایجاد ۲۹۹ شغل در سه ماهه امسال توسط بسیج سازندگی لرستان
شناسه خبـر : ۱۱۴۸۶۰ دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

مسئول بسیج سازندگی لرستان با بیان اینکه در راستای شغل‌های ایجاد شده ۲۲۹ تسهیلات اشتغال نیز واگذار شده است گفت: ارزش تسهیلات ارائه شده ۱۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان  بوده است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، احسان جهانبخش صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع جهت ایجاد اشتغال برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر در سطح استان بسیج ساندگی همواره پای کار بوده است.

وی افزود: بسیج سازندگی لرستان در سطح استان به‌ویژه روستاها جهت تحقق شعار اشتغال آفرینی و رفع فقر و توسعه عدالت اقتصادی و ارتقای معیشت خانواده‌های روستایی و هم‌چنین به‌منظور صیانت و تحکیم خانواده‌ها و احیای کرامت فردی و خانوادگی در سطح جامعه و حمایت از کسب و کارهای خانگی در روستاها، بسیج سازندگی به متقاضیان واجدالشرایط ایجاد اشتغال تسهیلات پرداخت می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی لرستان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۹ شغل ایجاد شده که از این تعداد برای ۳۴۴ نفر اشتغال مستقیم و ۴۵۸ نفر شغل غیر مستقیم ایجاد شده است. 

وی با بیان اینکه در راستای شغل‌های ایجاد شده ۲۲۹ تسهیلات اشتغال نیز واگذار شده است گفت:  ارزش تسهیلات ارائه شده ۱۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان  بوده است. 

جهانبخش بیان کرد: اشتغال‌ها در راستای کشاورزی، دامپروری، مشاغل خانگی  و صنایع دستی ایجاد شده است.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir