تامین مسکن مددجویان اولویت کمیته امداد است/ هم افزایی با بنیاد علوی، سپاه و بنیاد مسکن

تامین مسکن مددجویان اولویت کمیته امداد است/ هم افزایی با بنیاد علوی، سپاه و بنیاد مسکن
شناسه خبـر : ۱۱۴۷۷۹ پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) لرستان با بیان اینکه سال گذشته عمده فعالیت ما در حوزه مسکن روستایی بود، گفت: اما بخشی از فعالیت سال جاری ما در حوزه مسکن شهری است، اگر زمین در اختیار ما قرار بدهند با توجه به محدودیت زمین در استان اقدام به ساخت مسکن برای مددجویان می‌کنیم.

جلال شیخ پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد، با بیان اینکه سال گذشته ۱۱۷۲ کلید را تحویل مددجویان داده‌ایم، اظهار کرد: با توجه به گران بودن مسکن اگر به داد مددجویان نرسیم هرگز صاحب خانه نمی‌شوند، ما در خصوص تامین مسکن برای مددجویان با نهادهایی همچون بنیاد علوی، سپاه و بنیاد مسکن هم افزایی داریم.

وی افزود: سال گذشته عمده فعالیت ما در حوزه مسکن شهری بود، اما بخشی از فعالیت سال جاری ما در حوزه مسکن شهری است، اگر زمین در اختیار ما قرار بدهند با توجه به محدودیت زمین در استان خود ما اقدام به ساخت مسکن برای مددجویان می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) لرستان گفت: ما زمینی را در مجتمع اقتصادی کمیته امداد ازنا داریم که اگر شهرداری زیرساخت‌ها را انجام دهد، ساخت ۲۰۰ واحد را شروع می‌کنیم.

شیخ پور با بیان اینکه امسال ۳۰۰ واحد مسکونی را با کمک سپاه کلنگ زنی کردیم و در حال ساخت هستیم، خاطرنشان کرد: اولویت اول ما در ساخت مسکن مناطق دور دست و حاشیه نشین است، زیرا در این مناطق تامین مصالح سخت است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir