امضای تفاهم نامه آموزش و پرورش لرستان و شرکت بیمه دانا

امضای تفاهم نامه آموزش و پرورش لرستان و شرکت بیمه دانا
شناسه خبـر : ۱۱۴۷۷۶ پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

در مراسمی با حضور مسئولین آموزش و پرورش لرستان و شرکت بیمه دانا تفاهم نامه مشترک دو طرف به امضا رسید . 

به گزارشموج خبر لرستان ، با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین آموزش‌وپرورش لرستان و شرکت بیمه دانا، قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان از روش «صندوقی» به «بیمه گری» تغییر یافت که متولی آن شرکت بیمه دانا خواهد بود و این قرارداد از اول تیرماه، بدون سقف در بسیاری از بیماری‌ها و با فرانشیز 15 درصد، اجرایی خواهد شد که در بیمه جدید شاهد پوشش خدمات دندانپزشکی و عینک و همچنین پرداخت خسارت بین 7 تا 15 روز خواهیم بود.

به گزارشموج خبر لرستان ، قرارداد بیمه جدید فرهنگیان از اول تیر 1401 اجرا خواهد شد و پرداخت خسارات بین 7 تا 15 روز می باشد. از دیگر موارد لحاظ شده در قرارداد بیمه جدید فرهنگیان می توان به پوشش خدمات دندانپزشکی و افزایش مبلغ پوششی هزینه عینک اشاره کرد .همچنین بر اساس این تفاهم‌نامه، بیمه‌نامه شخص ثالث و بدنه اتومبیل با لحاظ شرایط مناسبی از سوی بیمه دانا به فرهنگیان ارائه خواهد شد.

در همین راستا و در جلسه مشترک آموزش و پرورش لرستان با شرکت بیمه دانای استان، معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به جایگاه فرهنگیان و لزوم تکریم و ارائه خدمات شایسته آن ها گفت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به معیشت و سلامت فرهنگیان و دغدغه و تلاش های همه ما در این مجموعه به ویژه در سطح عالی وزارت ، به دلیل سطح پوشش کم بیمه قبلی، تفاهم‌نامه‌ای را با شرکت بیمه دانا برای تغییر از روش «صندوقی» به «بیمه گری» امضا کردیم.که در قرارداد جدید علاوه بر افزایش تعهدات و توسعه پوشش بیمه‌ای فرهنگیان انتظاراتی در راستای تکریم معلمان وحفظ شان آن ها از شرکت بیمه دانا خواهیم داشت.
عبدی افزود:در استان لرستان 25 هزار فرهنگی رسمی،آزمایشی،پیمانی و قراردادی شاغل هستند که خط قرمز ما رضایت همکارانمان در استان می باشد.

در همین راستا انتظار ما از شرکت بیمه دانا افزایش تعداد مراکز تحت قرارداد در نقاط مختلف شهر برای دسترسی آسان،کاهش تشریفات اداری و کاغذبازی با راه اندازی سامانه های به روز و پاسخگو جهت رفاه حال همکاران ، افزایش معتمدین عینک ،دندانپزشک ها و پزشک های متخصص مجرب تحت قرارداد و به طور کلی جلب رضایت حداکثری فرهنگیان که با ارائه خدمات شایسته میسر خواهد بود.

رسا مدیر شرکت بیمه دانای لرستان با بیان اینکه همه ما با داشتن دانش آموز و اینکه روزی خود هم دانش آموز مکتب فرهنگیان عزیز بوده ایم ، به نوعی جزی از مجموعه فرهنگیان هستیم و ارائه خدمت به این قشر را کمک به خود می دانیم ،گفت:در تلاش هستیم که در اسرع وقت با مراکز درمانی مدنظر قراردادهای لازم را منعقد نموده و با ثبت اطلاعات فرهنگیان تا 25 تیر ماه خدمت رسانی به این قشر زحمتکش را آغاز کنیم

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir