آزمون نمونه دولتی متوسطه دوم روز جمعه 3 تیرماه برگزار می شود

آزمون نمونه دولتی متوسطه دوم روز جمعه 3 تیرماه برگزار می شود
شناسه خبـر : ۱۱۴۷۷۵ پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

 رییس اداره سنجش آموزش و پرورش لرستان گفت : آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم جمعه 3 تیر ماه به صورت استانی در حوزه های مشخص شده در 10 شهرستان استان برگزار می شود.

به گزارشموج خبر لرستان ، امید ویسکرمی گفت: با توجه به هیئت امنایی شدن مدارس نمونه دولتی در پایه هفتم متوسطه اول، این طور تصمیم گرفته شده است که برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی و پذیرش دانش آموز صرفا در پایه دهم متوسطه دوم اتفاق بیافتد و آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ مستقل از آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان برگزار شود.

وی افزود: آزمون نمونه دولتی متوسطه دوم به صورت استانی و همزمان در 38 حوزه در 10 شهرستان استان برگزار می شود که 5 هزار و هشتصد و پنجاه و پنج نفر در سامانه ثبت نام به عمل آورده اند و داوطلبان واجد شرایط روز جمعه مورخ 3 تیرماه برای ورود به 17 مدرسه نمونه دولتی متوسطه دوم در سطح استان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

ویسکرمی در پایان به ضرورت همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون اشاره کرد و گفت : با توجه به اهمیت همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون، داوطلبان واجد شرایط با مراجعه به وبسایت آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم به آدرسWww.lorestan.Examtest.ir
نسبت به اخذ کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. و روز آزمون از همراه داشتن هر گونه وسایل الکترونیک، دستگاه های حافظه دار از قبیل تلفن همراه، قلم نوری، ساعت هوشمند دستبند هوشمند و... اکیدا خودداری کنند.

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir