افتتاح شهربازی کیو در دو راهی تردید/ هفته آینده تصمیم نهایی گرفته می‌شود

افتتاح شهربازی کیو در دو راهی تردید/ هفته آینده تصمیم نهایی گرفته می‌شود
شناسه خبـر : ۱۱۴۷۶۵ چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: در مورد شهربازی کیو باید بگویم سر دو راهی قرار گرفته‌ایم، اگر با این شرایط و بدون نصب دستگاه‌های اصلی افتتاح کنیم که محل انتقاد است اگر افتتاح هم نکنیم مورد انتقاد قرار می‌گیریم.

حجت احمدی پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد، در خصوص آخرین وضعیت شهربازی کیو اظهار کرد: واقعیت این است که پیمانکار به تعهدات خود عمل نکرده است و چند دستگاه اصلی را نتوانسته تامین کند.

وی افزود: برای خرید و نصب این دستگاه‌ها که دستگاه‌های اصلی هم هستند حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان نیاز است.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه شهربازی کیو در حال حاضر از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار است، عنوان کرد: سرمایه گذار تاکنون حدود ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه هزینه کرده است، البته شهرداری هم اقداماتی مانند آسفالت و فضای سبز را انجام داده است.

وی گفت: در مورد شهربازی کیو باید بگویم سر دو راهی قرار گرفته‌ایم، اگر با این شرایط و بدون نصب دستگاه‌های اصلی افتتاح کنیم که محل انتقاد است اگر افتتاح هم نکنیم مورد انتقاد قرار می‌گیریم.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد خاطر نشان کرد: هفته آینده تصمیم اصلی را در خصوص شهربازی کیو اتخاذ می‌کنیم ، یا با همین شرایط افتتاح می‌کنیم که در این صورت زمان قرار داد نصف می‌شود، یا به پیمانکار دیگری واگذار می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir