امیدواری برای توسعه فناوری در لرستان/ عارضه‌یابی صنایع توسط بسیج

امیدواری برای توسعه فناوری در لرستان/ عارضه‌یابی صنایع توسط بسیج
شناسه خبـر : ۱۱۴۲۷۲ دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

در جلسه‌ای با حضور مسئول سازمان بسیج کارمندان و همچنین رئیس پارک علم و فناوری لرستان بر عارضه‌یابی صنایع و همچنین پیگیری برای توسعه فناوری در این استان تاکید شد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، امروز دوشنبه جلسه بررسی راهکارهای همکاری مشترک برای تحقق شعار سال با حضور مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، فرمانده حوزه بسیج کارمندان حضرت امیر (ع) ادارات کل استان لرستان و اعضای هیئت رئیسه پارک علم و فناوری لرستان در محل این پارک برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ امین الله صارمیان مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بسیج استان لرستان دارای ۲۲۴ پایگاه در سطح ادارات استان و در مجموع حدود دو هزار پایگاه است که در حوزه‌های مختلف از جمله بسیج مهندسین، بسیج جامعه پزشکی و غیره در حال فعالیت است.

وی افزود: در بسیج استان کلینیک صنعت در حال فعالیت است و در این کلینیک تیمی از افراد متخصص در صنایع و اساتید دانشگاه‌ها حضور دارند و این کلینیک تاکنون کل صنایع استان را عارضه‌یابی کرده است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: این تیم مشکلات صنعت استان را می‌داند و بسیج آمادگی دارد جهت تحقق شعار سال ظرفیت‌های خود را در اختیار پارک علم و فناوری لرستان قرار دهد.

رئیس پارک علم و فناوری گفت: با توجه به شبکه گسترده‌ای که بسیج در تمام استان دارد می‌توان از این ظرفیت در جهت فرهنگ‌سازی گفتمان علم و فناوری بهره گرفت.

فرهاد نامداری افزود: این پارک آمادگی دارد ظرفیت‌های علمی و فناوری موجود در واحدهای فناور مستقر در پارک و مراکز رشد را در راستای حل مشکلات و معضلات صنایع و ادارات استان به کار برد.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت‌های موجود در بسیج و ظرفیت‌های علمی و فناوری موجود در پارک فناوری و مراکز رشد و با توجه به نگاه جهادی و بسیجی که در طرفین وجود دارد، بتوان گام‌های مؤثری در توسعه فناوری در استان برداشت.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir