وعده پایان چهارخطه شدن جاده خرم‌آباد - کوهدشت تا خرداد ماه

وعده پایان چهارخطه شدن جاده خرم‌آباد - کوهدشت تا خرداد ماه
شناسه خبـر : ۱۱۴۰۹ پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

کوهدشت- استاندار لرستان گفت: پروژه چهار خطه شدن جاده خرم‌آباد - کوهدشت تا خرداد ماه سال آینده به طور کامل افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی امروز پنج شنبه در حاشیه شورای برنامه ریزی لرستان در شهرستان کوهدشت در سخنانی اظهار داشت: در این جلسه مصوبات خیلی خوبی در حوزه‌های مختلف راه روستایی، آب شهری و روستایی، بهداشت و درمان، گردشگری و راه و شهرسازی داشتیم.

وی با بیان اینکه تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان قرار شد که در بازه زمانی که تعریف شده به اتمام برسند عنوان کرد: یکی از این پروژه‌ها، چهارخطه کردن جاده کوهدشت - خرم آباد است که مقرر شد بخشی از آن تا آبان ماه، بخش دیگری تا پایان سال و در نهایت کل جاده تا خرداد ماه سال آینده به طور کامل چهار خطه شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه بیمارستان کوهدشت از پروژه‌های مهم شهرستان است بیان داشت: فاز یک این بیمارستان تا دو ماه آینده به اتمام خواهد رسید و قرار داد فاز دوم این پروژه نیز برای ادامه کار منعقد می‌شود.

خادمی گفت: حدود هشت هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب شرب در شهر و روستاهای کوهدشت طی امسال ساخته می‌شود و از طریق بهره برداری از چندین ایستگاه پمپاژ آب، حدود هزار هکتار زمین طی امسال در این شهرستان آبی خواهد شد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir