مدیرکل بنیاد شهید لرستان: ۶ هزار و ۵۰۰ فرزند ایثارگر لرستانی بیکار هستند

مدیرکل بنیاد شهید لرستان: ۶ هزار و ۵۰۰ فرزند ایثارگر لرستانی بیکار هستند
شناسه خبـر : ۱۱۳۸۱۰ یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

خرم‌آباد - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: حدود ۶ هزار و ۵۰۰ فرزند شهدا و ایثارگر در لرستان بیکار هستند توجه به اشتغال این قشر ضروری است.

به گزارش خبرنگار موج خبر حجت‌الاسلام هبت اله هاشمی روز یکشنبه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: لرستان ۱۷۸ شهید جاوید الاثر تقدیم انقلاب اسلامی کرده و این قشر جایگاه والایی دارند باید بیش از گذشته توجه شود چراکه شهدای جاوید الاثر حتی از نام خود گذر کرده بنابراین برای تثبیت جایگاه رفیع این شهدا در جامعه گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی گلزار شهدا در تمامی شهرستان ها در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: گلزار شهدا باید به کانون های فرهنگی تبدیل شوند.

وی افزود: حدود ۶ هزار و ۵۰۰ فرزند شهدا و ایثارگر در لرستان بیکار هستند و نامشان در سامانه بنیاد شهید ثبت شده است.

وی ادامه داد: حدود ۸۰ نفر از فرزندان ایثارگر با داشتن مدرک دکتری بیکار می‌باشند و توجه به اشتغال این قشر در دستور کار قرار دارد همچنین تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر شاغل در دستگاههای اجرایی باید اجرایی شود.

حجت‌الاسلام هاشمی بیان کرد: مجتمع توانبخشی ایثار فضای مناسب برای استفاده جانبازان و فرزندان ایثارگر می باشد که در دوره‌های قبل افتتاح و اکنون ردیف بودجه آن حذف شده اما عملاً اقدامات لازم در این مجتمع صورت نگرفته است، بسیاری از مشکلات این مجتمع باید برطرف شود تکمیل آن در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir