«سلام فرمانده» شعار شیعه است

«سلام فرمانده» شعار شیعه است
شناسه خبـر : ۱۱۳۷۹۹ یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: سلام فرمانده شعار همه شیعیان است.

به گزارش موج خبر از بروجرد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، در یادواره شهید محمد بروجردی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای لرستان گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدا است.

وی افزود: کسانی که امروز در این یادواره شرکت کرده‌اند، آمده‌اند تا یک بار دیگر ندای سلام فرمانده را با فرمانده خویش، شهید بروجردی سر بزنند.

هاشمی بیان کرد: «سلام فرمانده» از کربلا رسم شد، حضرت ابوالفضل خدمت سیدالشهدا رسید و از همانجا فرمود سلام فرمانده. 

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران سلام فرمانده را شعار شیعه خواند و افزود: در زیارت عاشورا نیز ما به امام حسین، اولاد و اصحاب امام حسین(ع) سلام می‌‌کنیم و این اصحاب افرادی همچون شهید بروجردی هستند.

وی در رابطه با جایگاه شهید بروجردی به سخنی از رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند هر زمان که به یاد شهدا می‌افتم چهره شهید بروجردی روی صورتم ظاهر می‌شود.

هاشمی به ویژگی‌های اخلاقی شهید بروجردی اشاره کرد و افزود: اخلاق کریمانه علوی شهید بروجردی الگو است و در سایه همان اخلاق کریمانه می‌شود کار کرد و دلها را به هم گره زد.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا فرصتی است تا بگوییم به یاد شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: برگزاری این یادواره‌ها فرصتی برای تبیین و ترویج ارزش‌ها است.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir