خودسازی؛ نخستین گام در موفقیت علمی و تبلیغی طلبه است

خودسازی؛ نخستین گام در موفقیت علمی و تبلیغی طلبه است
شناسه خبـر : ۱۱۳۷۳ پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «احد عبداللهی»، امروز(13شهریور) در مراسم افتتاحیه دوره میثاق طلبگی در جمع طلاب  حوزه علمیه صادقیه خرم آباد، اظهار داشت: طلاب به عنوان سربازان...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «احد عبداللهی»، امروز(13شهریور) در مراسم افتتاحیه دوره میثاق طلبگی در جمع طلاب  حوزه علمیه صادقیه خرم آباد، اظهار داشت: طلاب به عنوان سربازان امام زمان(عج) رسالت خطیری بر دوش دارند.

 

مدیر حوزه علمیه لرستان خودسازی را امری مهم برای موفقیت طلبه خواند و افزود: این مهم باید در کنار فراگیری علوم دینی مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه طلاب در زمینه خودسازی و تزکیه نفس باید از بزرگان دین الگو بگیرند، ادامه داد: علم و اخلاق در کنار هم سبب موفقیت طلبه خواهد شد.

 

حجت الاسلام عبداللهی خاطرنشان کرد: افرادی که به عنوان طلبه تحصیل در حوزه را انتخاب می کنند، باید سختی های این راه را نیز تحمل کرده و برای رسیدن به هدف طلبگی پشتکار داشته باشند.

 

وی اذعان داشت: پژوهش محوری در حوزه به عنوان یک اصل قرار دارد و طلاب باید در این زمینه فعالیت چشمگیری داشته باشند چراکه پژوهش پایه و اساس تحصیل در حوزه است.

پایان پیام/666
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir