۱۰۰ تیم نظارتی بر بازار کالاها در بروجرد نظارت می‌کنند

۱۰۰ تیم نظارتی بر بازار کالاها در بروجرد نظارت می‌کنند
شناسه خبـر : ۱۱۳۵۴۹ شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

بروجرد - مسوول هماهنگی ستاد تنظیم بازار بروجرد گفت: ۱۰۰ تیم نظارتی متشکل از دستگاه‌های اجرایی شهرستان بر قیمت کالاها در بازار بروجرد نظارت می‌کنند.

امین گودرزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار موج خبر افزود: طی ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان بروجرد با برنامه ریزی های انجام شده ۳۰ تن مرغ گرم با قیمت ۴۵ هزار تومان و ۶۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۳۵ هزار تومان بین مردم توزیع شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت حدود ۱۰۰ تن روغن نیز با قیمت قبلی در نقاط مختلف شهر و روستا بین مردم توزیع شده است.

مسوول هماهنگی ستاد تنظیم بازار بروجرد گفت: امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مرغ گرم با قیمت مصوب دولتی در همه فروشگاه‌ها موجود است و نظارت بر قیمت ها نیز به صورت مستمر انجام می شود.

گودرزی با اشاره اینکه مصرف مرغ شهرستان بروجرد بین ۱۷ تا ۲۰ تن در روز است، بیان کرد: برای تولید مرغ با بیش از ۲ برابر مصرف نیز در شهرستان بروجرد آمادگی وجود دارد.

وی اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هرگونه احتکار، کم فروشی و گران فروشی مراتب را به ستاد تنظیم بازار در فرمانداری بروجرد، تعزیرات و جهاد کشاورزی و اداره صمت اطلاع رسانی کنند.

مسوول هماهنگی ستاد تنظیم بازار بروجرد گفت: امروز شنبه در همه فروشگاه‌های سطح شهرستان کالاهای اساسی مانند مرغ و روغن و ماکارونی و برنج با قیمت مصوب دولتی موجود می باشد و کمبودی در سطح شهرستان بروجرد وجود ندارد، فروشگاه‌ها نیز ملزم به نصب قیمت روز هستند و در صورت تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

گودرزی تاکید کرد: از ابتدای اجرای طرح اقتصادی دولت تاکنون ۱۰۰ تن کالای اساسی احتکار شده کشف و در محل بین مردم توزیع شده است. 

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir