حذف چند نرخی کالا از اهداف طرح اصلاح ارز ترجیحی است

حذف چند نرخی کالا از اهداف طرح اصلاح ارز ترجیحی است
شناسه خبـر : ۱۱۳۵۴۳ شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

خرم آباد - دادستان عمومی و انقلاب سلسله گفت: اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی باعث حذف چند نرخی، قاچاق کالا و خشکاندن ریشه فساد می شود بنابراین مردم نباید تحت تاثیر فضای ملتهب ‌مجازی قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار موج خبر یونس آزادپور روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن دعوت مردم به آرامش و پرهیز فروشندگان از احتکار اظهار داشت: هیچ کمبودی در کالاهای اساسی نیست بنابراین مردم نگران نباشند و به اندازه نیاز خانوارشان اقدام به خرید کنند. 

وی افزود: عاملین و فروشندگان شهرستان باید اقلامی را که از قبل در انبار یا فروشگاه داشته اند با نرخ قبلی به دست مردم برسانند و هر انباری که به علت احتکار اقلام اساسی پلمب و یا کشف شود، تمام کالاهای آن با نرخ قدیم بین مردم به فروش می رسد.

آزادپور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تفاوت بین اعتراض و اغتشاش عنوان کرد: مرز بین اعتراض و اغتشاش جدا است و بدون شک، مطابق مقررات، با شدت و قاطعانه با اغتشاشگران و افرادی که بخواهند به هر نحوی جو جامعه را ملتهب و مردم را نسبت به تخریب اموال عمومی تحریک نمایند، برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: همه اقشار جامعه موظف هستند در اجرای این طرح با دولت و دستگاه های اجرایی همکاری نمایند چراکه در صورت انجام صحیح آن و همکاری مردم، ریشه و منشاء بسیاری از فسادها خشک می شود.

وی گفت: تنظیم بازار از وظایف جهاد کشاورزی است همچنین ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اصناف باید بیش از پیش وظایف نظارتی خود را انجام دهند و در صورت تکرار تخلف اصناف، نسبت به پلمب واحد مربوطه و تشکیل پرونده اقدام نمایند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir