بسیجیان شهرستان پلدختر اقتدار خود را به نمایش گذاشتند 

بسیجیان شهرستان پلدختر اقتدار خود را به نمایش گذاشتند 
شناسه خبـر : ۱۱۳۵۲۴ جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

خرم آباد- بسیجیان پلدختر روز جمعه با برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در قالب چهار گردان اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار موج خبر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس شهرستان پلدختر اظهار کرد: انقلاب اسلامی باوجود تلاش  و کارشکنی های دشمنان نظام با استقامت و پایداری مقام معظم رهبری و مردم با اقتدار و سرافرازی به دهه پنجم حیات خود وارد شد.

سرهنگ منصور کریمی ‌با بیان اینکه برگزاری این گونه رزمایش ها نقش بازدارندگی برابر تهدیدهای دشمن دارد افزود: همچنین توان رزمی نیروهای بسیجی ارزیابی، تاکتیک های دفاعی برای مقابله با گروه های معاند و ضد انقلاب مرور، هم افزایی دستگاه های سپاه و ادارات دولتی در سطح شهرستان و روحیه شهادت و جهاد نیز تقویت می شود.

وی اشراف اطلاعاتی و رعایت اصول پدافند غیر عامل به منظور ایجاد امنیت و جلوگیری از ورود دشمنان، اجرای دفاع از کوی و برزن و کنترل اغتشاشات و ناآرامی و عملیات امداد و نجات را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش برشمرد.

وی افزود: پیام رزمایش برای دوستان این است که بسیج در هر شرایطی آماده دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن می باشد و در مقابل برای دشمنان این پیام را دارد که چنانچه به فکر انجام اقدام اشتباه علیه انقلاب اسلامی و نظام باشد بسیجی آمادگی دفاع دارد.

سرهنگ کریمی یادآور شد: دوازدهمین رزمایش  الی بیت المقدس به نام سردار شهید  سیدمحمد حجازی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس مزین شده و سه گردان بیت المقدس سلمان فارسی، شهید شکارچی و غدیر و یک گردان کوثر حوزه فاطمه الزهرا(س) سپاه ناحیه شهرستان پلدختر در آن شرکت کردند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir