باخت العربی مقابل قطر با پاس گل بشار/ اسماعیلی اخراج شد ولی در زمین ماند!

باخت العربی مقابل قطر با پاس گل بشار/ اسماعیلی اخراج شد ولی در زمین ماند!
شناسه خبـر : ۱۰۹۷۸۵ دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴

تهران- ایرنا- العربی قطر در حضور ستاره ایرانی خود مقابل قطر اس. سی شکست خانگی را تجربه کردند تا نتوانند به صورت موقت به رده سوم لیگ ستارگان قطر صعود کنند.

به گزارش موج خبر، تیم‌های العربی و قطری اِس. سی از ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

سباستین سوریا(۲) و آنتونی اوکپوتو(۸۳) برای قطر گلزنی کردند و در سوی مقابل تنها گل العربی به وسیله آداما دیومانده(۹۴) به ثمر رسید که برای بازگشت به مسابقه کمی دیر بود. بشار رسن، ستاره عراقی و سابق پرسپولیس پاس گل دوم تیم قطر اس. سی را ارسال کرد.

فرشید اسماعیلی، ستاره ایرانی تیم العربی به صورت کامل در بازی حاضر بود و در دقیقه ۷۵ به خاطر درگیری با خاوی مارتینز، ستاره تیم قطر که پیش از این برای بایرن‌مونیخ بازی می‌کرد توسط داور از زمین مسابقه اخراج شد ولی به کمک VAR داور متوجه شد که اسماعیلی با پا ضربه‌ای به مارتینز نزده و بازیکن اسپانیایی شبیه‌سازی کرده است. به همین دلیل کارت قرمز اسماعیلی را مردود اعلام کرد و تنها به او یک کارت زرد نشان داد.

العربی با این باخت همچنان در بحران باقی ماند. آنها در پنج هفته اخیر چهار شکست را تجربه کرده‌اند و حالا با ۲۳ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند و امکان صعود به رتبه سوم را از دست دادند.

قطر اس. سی نیز با این برد ارزشمند چهارمین پیروزی خود را جشن گرفت و با ۱۶ امتیاز در رده هشتم ایستاد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir