لغزندگی جاده‌های لرستان/ جلوگیری از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ

لغزندگی جاده‌های لرستان/ جلوگیری از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ
شناسه خبـر : ۱۰۹۷۶۴ دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

رئیس پلیس راه لرستان از بارش نزولات آسمانی در اکثر محورهای ارتباطی لرستان و لغزنده بودن جاده‌ها خبر داد و گفت: پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ ممانعت می‌کند.

به گزارش خبرنگار موج خبر، سرهنگ مصطفی دالوند امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بحمدالله در اکثر نقاط استان لرستان رحمت الهی در حال بارش است، که امید است رانندگان توصیه‌های پلیس را رعایت و سفری بی خطر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بارش برف در نقاط سردسیر و گردنه‌ها وجود دارد، افزود: رانندگان حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند و پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ ممانعت می‌کند.

رئیس پلیس راه لرستان بیان کرد: رانندگان در این مواقع با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از عجله و شتاب و تغییر ناگهانی مسیر بپردازند تا تسلط کافی بر خودروی خود داشته باشند.

سرهنگ دالوند، به هم استانی‌ها توصیه کرد که حتی الامکان از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند، باک خودروی خود را کاملاً پر کنند، از سالم بودن بخاری و برف پاکن های خودرو مطمئن باشند، پتو و مقداری جیره خشک به همراه داشته باشند تا انشاالله سفری بی خطر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز کنترل و ترافیک پلیس راه انتظامی کل کشور با شماره تلفن ۱۴۱و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir