مراکز کارآفرینی و آموزش‌های کسب و کار در لرستان ایجاد می‌شود

مراکز کارآفرینی و آموزش‌های کسب و کار در لرستان ایجاد می‌شود
شناسه خبـر : ۱۰۹۷۶۰ دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: در راستای ایجاد اشتغال و توسعه آموزش‌های مهارتی، مراکز کارآفرینی و آموزش‌های کسب و کار در شهرهای لرستان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار موج خبر، حشمت الله معتمدی امروز دوشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بانوی ایرانی اسلامی در سخنانی با اشاره به اینکه زنجیره اشتغال و تولید حلقه‌های مختلفی دارد که یکی از آنها بازاریابی و وصل کردن نتیجه آموزش‌های مهارتی به بازار است، اظهار داشت: در این راستا نمایشگاه‌ها از اهمیت بالقوه ای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در جهت ارائه توانمندی‌های بانوان تشکیل شده است، تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای یک جامعه هدف گسترده‌ای دارد که یکی از جوامع هدف سازمان بانوان هستند و طیف گسترده آنها بانوان آسیب دیده اجتماعی، زنان خانه دار و بانوان فعال در محیط‌های فرهنگی هستند.

سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای لرستان با تاکید بر اینکه فعالیت‌های ما در حوزه بانوان در بخش دولتی بیشتر روی کاهش آسیب‌های اجتماعی متمرکز است، افزود: در بخش خصوصی نیز عمده کار روی آموزش و ارائه مهارت‌ها متمرکز شده است.

معتمدی با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم که مراکز کارآفرینی و آموزش‌های کسب و کار را ایجاد کنیم، یادآور شد: در این راستا در هر شهرستان کارگروه کارآفرینی و آموزش‌های کسب و کار را برپا می‌کنیم و مرکزیت آموزش‌ها در استان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: هدف ایجاد این مراکز وصل کردن کارآموزان آموزش دیده به حوزه‌های کسب و کار است و دستگاه‌های حمایتی و منابع پرداخت تسهیلات در کنار این مراکز قرار می‌گیرند.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir