تلاش برای بازسازی آزادراه خرم- زال/ بازگشایی موقت تا پایان هفته

تلاش برای بازسازی آزادراه خرم- زال/ بازگشایی موقت تا پایان هفته
شناسه خبـر : ۱۰۹۷۴۵ دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به تلاش برای بازسازی موقت مسیر رفت آزادراه پل زال، از بازگشایی موقت این محور تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، عباس شرفی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پی بارش‌های شدید باران و برف از عصر روز جمعه ۲۴ دی‌ماه تا صبح امروز راه دسترسی ۶۶۳ روستای استان مسدود شده بود.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران راهدار تاکنون راه دسترسی ۵۷۳ روستا بازگشایی و تردد در آن‌ها برقرارشده است و تلاش برای برف‌روبی ۹۰ روستای باقیمانده در شهرستان‌های خرم‌آباد و الیگودرز ادامه دارد.

شرفی گفت: با توجه به صعب‌العبوری و کولاک شدید در الیگودرز کار برف‌روبی در این شهرستان به‌مراتب سخت‌تر از سایر شهرستان‌هاست و برخی محورها مجدداً برف‌روبی می‌شوند که پیش‌بینی می‌شود با تلاش همکاران تا پایان امشب همه محورهای این شهرستان بازگشایی شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در خصوص بازسازی لاین رفت آزادراه خرم‌آباد -پل زال که بر اثر بارش‌های روز جمعه تخریب‌شده است، گفت: در حال حاضر روی بازسازی موقت این مسیر در اسرع وقت متمرکزشده‌ایم.

وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان هفته بازگشایی و تردد به‌صورت موقت در این لاین آزادراه برقرار شود، ضمن اینکه اقدامات جانبی ایمنی و تحکیم در این محور ادامه خواهد داشت.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir