تیم فوتبال امید نفت آبادان به جای تیم اصلی، مقابل خیبر خرم آباد به میدان می رود

تیم فوتبال امید نفت آبادان به جای تیم اصلی، مقابل خیبر خرم آباد به میدان می رود
شناسه خبـر : ۱۰۹۷۴۲ دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

آبادان - سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: با توجه به حضور نیافتن بازیکنان تیم اصلی این باشگاه برای تقابل با خیبر خرم آباد در جام حذفی باشگاههای کشور بازیکنان تیم امید جایگزین آنها شدند.

جهانگیر کی‌شمس دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر اظهار داشت: طبق قانون هر تیمی  بدون دلیل در مسابقات جام حذفی به میدان نرود  از سوی فدراسیون فوتبال جریمه سنگین می شود به همین دلیل تصمیم گرفتیم که تیم امید را به خرم آباد اعزام کنیم.

وی اظهار داشت: برای فرار از جریمه چهار میلیارد ریالی فدراسیون و محرومیت یکساله چاره ای نداشتیم  جز اینکه تیم امید را بجای تیم اصلی در مقابل خیبر خرم آباد در یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاههای کشور نماییم.

سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: شب گذشته تیم امید صنعت‌نفت آبادان عازم خرم آباد شد و با شرایط سخت امروز برابر تیم خیبر قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: هدایت تیم امید صنعت‌نفت آبادان در این دیدار بر عهده امید شریفی نسب است و امیدواریم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در ۲ روز اخیر که در تمرین تیم شرکت نکردند با انتشار پستهایی در فضای مجازی ضمن انصراف از تمرین و بازیهای آتی باشگاه،  خواستار رسیدگی به مشکلات تیمشان شدند.

همچنین برخی بازیکنان این تیم مدیریت ضعیف باشگاه را مورد انتقاد قرار دادند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان امروز از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در خرم آباد میهمان تیم دسته اولی خیبر خرم آباد است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir